Lublin
Po co dźwigać zakupy w rękach? Po co stać w kolejce do kasy? W czwartki sklep dostarcza zakupy do domów

Coraz więcej osób zamawia zakupy w e-sklepie www.WDomowychCenach.pl 

Mieszkańcy miasta zamawiają, bo po pierwszych, jakby eksperymentalnych zamówieniach, szybko przyzwyczajają się do tej wygody, a mieszkańcy miejscowości wokół Lublina już od dawna korzystają z mobilnych sklepów spożywczych.

Reklama
W skali całej Polski tego rodzaju sklepy internetowe notują od kilkunastu do nawet już kilkudziesięciu milionów zł rocznych obrotów. - Dostarczamy zakupy zupełnie bezpłatnie, nic nie trzeba płacić za transport, te koszty my ponosimy - mówi Marta Skutnik, koordynatorka sprzedaży www.WDomowychCenach.pl  w Lublinie. - I dlatego mamy dwie prośby do zamawiających, aby zamawiali raczej zakupy tygodniowe, a nie pojedyncze - w dowolnym dniu, ale z terminem dostawy w czwartek, przed każdym weekendem. A druga nasza prośba, którą kierujemy do klientów, to prośba o zachęcanie do tych zakupów także osób z rodziny, znajomych w miejscu pracy, a zwłaszcza sąsiadów, aby nasz samochód mógł dowieźć kilka naraz zestawów zakupów.
 
Te prośby koordynującej sprzedaż w Lublinie zmierzają do zorganizowania całego systemu sprawnego, a co najważniejsze, bezpłatnego dostarczania zakupów - interaktywnego.
 
Interaktywnego, bo na ogół klienci sklepów stacjonarnych, zwykłych "głosują nogami", tj. po prostu wychodzą ze sklepu, jeśli jego oferta nie spełnia ich oczekiwań. - Natomiast my podtrzymujemy bieżący kontakt mailowy: lublin@wdomowychcenach.pl  i telefoniczny w godz. 9 - 22, tel. 534 - 787 - 231, aby we współpracy klientów
z naszymi handlowcami dostosowywać ofertę do potrzeb i ustalać dogodne godziny dostarczenia zakupów - zachęca Marta Skutnik.

Sklepy internetowe mnożą się w postępie geometrycznym, ale niemal wszystkie inne, poza serwisem www.WDomowychCenach.pl , mają ten problem, że klienci niepokoją się, że dostawa mogłaby nastąpić w porze nieodpowiedniej, o przypadkowej godzinie, np. gdy są poza domem, w miejscu pracy albo akurat spożywają rodzinny obiad. Dlatego wielu klientów, nawet wiele milionów klientów w skali całego kraju, ciągle powstrzymuje się przed korzystaniem z tej wygodnej usługi.
 
- Tymczasem my dostarczamy na terenie Lublina zamówione zakupy o godzinie uzgodnionej z klientem, wystarczy wskazać godzinę dostawy, na razie tylko w czwartki, przed weekendem, aż rozwiniemy usługę na większą skalę - dodaje Damian Siczek, handlowiec Vanselling sp. z o.o., koordynator lubelskiej floty samochodów dostawczych. - Można się z nami skontaktować
   
mailem: lublin@wdomowychcenach.pl , telefonicznie 534 - 787 - 231 lub poprzez dodanie zakupów do symbolicznego koszyka w www.WDomowychCenach.pl  Odpłatność pobieramy tylko w wysokości wartości zakupów, na razie w gotówce, po prostu przy odbieraniu zakupów przez klientów. Niedługo wprowadzimy czytniki kart.
 
Przybywa pozycji oferowanych w serwisie, systematycznie ich zasób jest zwiększany oraz spełniane są indywidualne prośby klientów, a ceny są, jak sama nazwa wskazuje, domowe, nie wygórowane, po prostu zwykłe, jak w innych sklepach, ale z tą różnicą, że zakupy www.WDomowychCenach.pl są dostarczane wprost do domów klientów lub do miejsc pracy, o umówionej porze, dogodnej dla klienta.
 
Po co więc dusić silnik samochodu po pracy w miejskich korkach, po tracić czas i nerwy na szukanie miejsca do zaparkowania, po co stać w kolejce do kasy w sklepie stacjonarnym, skoro potrzebne towary same przyjeżdżają do klientów zamawiających zakupy telefonicznie lub mailowo lub poprzez serwis www.WDomowychCenach.pl
 
Specjaliści systemu dostarczania zakupów utrzymają już na stałe procedurę bezpłatnego dostarczania zakupów, licząc na pomoc klientów w przekonywaniu do tej wygodnej formy zakupów sąsiadów i osób z rodziny. - To nieracjonalne, także ze względów ekologicznych, drogie i czasochłonne, aby każdy klient oddzielnie przywoził zakupy do domu własnym samochodem i w czasie, który mógłby poświęcić rodzinie, odpoczynkowi lub nauce czy rozrywkom - komentuje Damian Siczek. - Lepiej przecież, gdy nasz wyspecjalizowany samochód rozwozi zakupy do klientów, w uzgodnionych terminach i godzinach.  
 
Podobnie rozwijała się bankowość internetowa, bo okazało się, że nie ma sensu stać w kolejce do okienka w oddziale banku, skoro teraz już niemal każdy z nas ma konto bankowe w swoim laptopie. Szybko przyzwyczailiśmy się do tej wygody i tak samo już coraz więcej osób zamawia także zakupy spożywcze w e-sklepach.
 
(ac)
 
Publikacja staraniem zespołu sklepów www.AKurierDostarczy.pl


 
stat4u PortalPOLSKA.pl