Kultura Edukacja
Wiele miast (374)
Nowe technologie w służbie kierowcy
Nowe technologie w służbie kierowcy
Data: 2014-10-02 08:38:00
Czytano: 1857 razy
W XXI wieku pierwszeństwo dla zaawansowanych technologii nikogo nie dziwi. W istotny sposób ułatwiają one życie również kierowcom. Nie chodzi jednak o samo wyposażenie auta, zaawansowane systemy nawigacji, ale też bezpłatne aplikacje, które każdy zmotoryzowany może ściągnąć na swój telefon. Niezależnie czy na urlopie, czy też w drodze do pracy – rozwiązanie takie, jak mobilny serwis NordGlass, zapewni nam bezpieczną podróż i natychmiastową pomoc w razie uszkodzenia szyby.
Sytuacje awaryjne w podróży najczęściej spotykają nas w najmniej oczekiwanym momencie. Jedną z nich jest uszkodzenie szyby czołowej powstałe na skutek wypadku lub też uderzenia kamieni wydobywających się spod kół pędzących aut. Znacznie łatwiej będzie nam zachować zimną krew i podjąć właściwe działania, gdy pod ręką będziemy mieli aplikację mobilną NordGlass. Istnieje przynajmniej kilka powodów, dla których właściciele smartfonów z systemem operacyjnym Android powinni pobrać ją ze strony www.nordglass.pl, w Appstore lub w Google Play.
1.Szybka diagnoza wielkości uszkodzenia
Czy pęknięcie na szybie może stanowić zagrożenie dla bezpiecznej podróży? Jaka wielkość uszkodzenia kwalifikuje szybę do wymiany? Czy można ustalić to samodzielnie? Żadne z tych pytań nie pozostanie bez odpowiedzi dzięki niezwykle intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji NordGlass. Podążając za szczegółowo opisaną instrukcją, krok po kroku każdy kierowca jest w stanie dokonać wstępnej analizy pęknięcia szyby i ocenić czy powstałą szkodę uda się jeszcze naprawić czy też konieczna będzie całkowita wymiana szyby. Wystarczy włączyć opcję „Napraw szybę”, by rozpocząć analizę uszkodzenia od określenia rodzaju szyby. W zależności od tego, czy jest to szyba czołowa, boczna lub tylna przechodzimy do kolejnych, sugerowanych przez aplikację kroków. W przypadku ubytku w szybie czołowej należy określić wielkość uszkodzenia. Aplikacja zasugeruje nam wówczas dwie możliwości. Jeśli ubytek mieści się w czerwonym okręgu, po wybraniu poprawnej odpowiedzi, dostaniemy kolejne pytanie weryfikujące stan uszkodzenia. Należy określić jego dokładne miejsce. Jest to istotne, ponieważ gdy uszkodzenie znajduje się dalej niż 10 cm od krawędzi szyby – najprawdopodobniej kwalifikuje się ono do naprawy. Jeśli odległość od krawędzi szyby jest jednak mniejsza niż 10 cm to należy dokonać wymiany szyby w najbliższym serwisie. W przypadku, gdy uszkodzenie nie odpowiada żadnej z wyżej wymienionych opcji, warto użyć funkcjii „sprawdź wielkość”. Aktywujemy ją poprzez zbliżenie telefonu do szyby na odległość dłuższego boku karty kredytowej. Po chwili na ekranie wyświetli się czerwony okrąg. Szyba nie kwalifikuje się do naprawy, jeśli uszkodzenie przekracza rozmiar zaznaczonego obszaru.
2.Precyzyjna lokalizacja profesjonalnej pomocy
1.Szybka diagnoza wielkości uszkodzenia
Czy pęknięcie na szybie może stanowić zagrożenie dla bezpiecznej podróży? Jaka wielkość uszkodzenia kwalifikuje szybę do wymiany? Czy można ustalić to samodzielnie? Żadne z tych pytań nie pozostanie bez odpowiedzi dzięki niezwykle intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji NordGlass. Podążając za szczegółowo opisaną instrukcją, krok po kroku każdy kierowca jest w stanie dokonać wstępnej analizy pęknięcia szyby i ocenić czy powstałą szkodę uda się jeszcze naprawić czy też konieczna będzie całkowita wymiana szyby. Wystarczy włączyć opcję „Napraw szybę”, by rozpocząć analizę uszkodzenia od określenia rodzaju szyby. W zależności od tego, czy jest to szyba czołowa, boczna lub tylna przechodzimy do kolejnych, sugerowanych przez aplikację kroków. W przypadku ubytku w szybie czołowej należy określić wielkość uszkodzenia. Aplikacja zasugeruje nam wówczas dwie możliwości. Jeśli ubytek mieści się w czerwonym okręgu, po wybraniu poprawnej odpowiedzi, dostaniemy kolejne pytanie weryfikujące stan uszkodzenia. Należy określić jego dokładne miejsce. Jest to istotne, ponieważ gdy uszkodzenie znajduje się dalej niż 10 cm od krawędzi szyby – najprawdopodobniej kwalifikuje się ono do naprawy. Jeśli odległość od krawędzi szyby jest jednak mniejsza niż 10 cm to należy dokonać wymiany szyby w najbliższym serwisie. W przypadku, gdy uszkodzenie nie odpowiada żadnej z wyżej wymienionych opcji, warto użyć funkcjii „sprawdź wielkość”. Aktywujemy ją poprzez zbliżenie telefonu do szyby na odległość dłuższego boku karty kredytowej. Po chwili na ekranie wyświetli się czerwony okrąg. Szyba nie kwalifikuje się do naprawy, jeśli uszkodzenie przekracza rozmiar zaznaczonego obszaru.
2.Precyzyjna lokalizacja profesjonalnej pomocy