Wiele miast (351)

Zastosowania papieru firmowego

 
Papeteria firmowa brzmi trochę jak melodia dawnych czasów, gdy jeszcze pisano ręcznie listy, a o e-mailach nikt nie słyszał. Markizowie, książęta, a nawet królowie pisali na własnej papeterii z własnym herbem, a odbiorcy listów na pierwszy rzut oka mogli rozpoznać, skąd one pochodzą.

Dzisiaj, w dobie Internetu, zamawianie papeterii firmowej brzmi trochę jak coś niepotrzebnego, ale w sumie – nic bardziej mylnego.

Reklama
Do czego jest potrzebny papier firmowy?
 
Papier firmowy przydaje się do sporządzania notatek na nim na różnorodnych spotkaniach oraz konferencjach. Ma to dwojakie zastosowanie: estetyczne oraz praktyczne. W przypadku estetyki – cóż, sam fakt, że dane przedsiębiorstwo może pochwalić się własnym papierem firmowym, rzutuje pozytywnie na jego reputację. Potencjalnym kontrahentom łatwiej jest też zapamiętać
    nazwę oraz markę przedsiębiorstwa, co stanowi pierwszy krok do bycia bardziej rozpoznawalnym.

Z drugiej strony, jeśli ktoś  jeśli ktoś będzie skwapliwie robił notatki na papierze firmowym przez całe spotkanie, a potem zapomni ich zabrać, wtedy osoba, która znajdzie te notatki, będzie natychmiast wiedziała, komu je zwrócić. To często niedoceniany wymiar praktyczny posiadania własnej papeterii firmowej.

Przykłady takich papeterii i trybu ich tworzenia można podpatrzeć na przykład na stronie Diamond Druk, jednej z wielu drukarni on-line (https://www.diamond-druk.pl/).

Jak zaprojektować papeterię firmową?
 
Przede wszystkim należy dopasować odpowiednią kolorystykę do logo, tak aby wszystko się komponowało i nic nie gryzło się estetycznie. Istotna jest także jakość papieru firmowego, aby nic się nie rozlazło pod wpływem intensywnego użytkowania, zwłaszcza w nietypowych temperaturach. Na papeterii może znajdować się nie tylko logo i nazwa firmy, ale także dane adresowe, telefon czy e-mail.

Raz zaprojektowany papier firmowy można łatwo przekonwertować na notesy czy notatniki, a także inne narzędzia użyteczności biurowej, na których znajdzie się logo firmy i jej dane teleadresowe. To idealny prezent dla kontrahentów, zwłaszcza jeśli zapomną oni własnych notesów i będą zmuszeni prosić o pożyczenie innych. W ten sprytny sposób można łatwo pozyskać nowego klienta dla firmy! Co więcej, papeteria firmowa przydaje się, gdy ktoś dostaje nagrodę od firmy, na przykład w wyniku udziału w konkursie na portalu społecznościowym.

Wtedy wysłanie nagrody razem z papeterią firmową, na której znajdą się odręcznie napisane życzenia, nie tylko sprawi, że ktoś poczuje się zachwycony, ale i pozwoli na rozreklamowanie firmy wśród znajomych danej osoby lub ludzi, którzy śledzą ją na danym portalu społecznościowym. Zatem, jak widać, papeteria firmowa to sporo korzyści!

Więcej: 
www.Diamond-Druk.pl



 
stat4u PortalPOLSKA.pl