Wiele miast (374)
Wrocławska firma IT podbiła Dolinę Krzemową. Teraz otworzy w USA swoje biuro

Funmedia, twórca produktów e-learningowych z Wrocławia, właśnie zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym programie zorganizowanym w Dolinie Krzemowej i tym samym przez trzy miesiące będzie mogła prowadzić tam swoje biuro. - To kolejny krok, który przybliża nas do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA – mówią przedstawiciele firmy.

Reklama
Od drugiej połowy lutego do połowy marca przedstawiciele wrocławskiej firmy Funmedia uczestniczyli w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go w Dolinie Krzemowej.

W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii - początkowo w San Francisco, później w Palo Alto - reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej.

Zakończeniem programu była prezentacja przed inwestorami - zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze coworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy takie jak Spotify, Uber czy Supercell.

- Wygrana programu Ready To Go! to duży sukces i satysfakcja, jednak równie wartościowe są dla nas doświadczenia i wiedza, jakie przyniosło nam nawiązanie networkingu z przedstawicielami firm, takich jak: Google, Cisco, K12.com czy Intel. Z kolei prestiżowa lokalizacja Rocket Space daje szansę na nowe kontakty biznesowe i udział w wielu inspirujących eventach branżowych – komentuje Bartłomiej Postek, prezes Funmedia.

Udział w Ready to Go! zaowocował również nawiązaniem współpracy z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley, którego studenci będą testować produkty Funmedia oraz firmą Trunity, która za pomocą platformy e-learningowej będzie dystrybuować kursy polskiej firmy na rynku USA.

Pakiet biurowy w Rocket Space zostanie wykorzystany podczas przyszłych wyjazdów do Stanów Zjednoczonych w celu rozwinięcia partnerstw biznesowych. Jak zapewniają przedstawiciele Funmedia, to kolejny krok, który przybliża firmę do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA.

Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników.

Źródło: ARAW
stat4u PortalPOLSKA.pl