Kultura Edukacja
Wrocławska firma IT podbiła Dolinę Krzemową. Teraz otworzy w USA swoje biuro
Funmedia, twórca produktów e-learningowych z Wrocławia, właśnie zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym programie zorganizowanym w Dolinie Krzemowej i tym samym przez trzy miesiące będzie mogła prowadzić tam swoje biuro. - To kolejny krok, który przybliża nas do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA – mówią przedstawiciele firmy.
W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii - początkowo w San Francisco, później w Palo Alto - reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej.
Zakończeniem programu była prezentacja przed inwestorami - zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze coworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy takie jak Spotify, Uber czy Supercell.
- Wygrana programu Ready To Go! to duży sukces i satysfakcja, jednak równie wartościowe są dla nas doświadczenia i wiedza, jakie przyniosło nam nawiązanie networkingu z przedstawicielami firm, takich jak: Google, Cisco, K12.com czy Intel. Z kolei prestiżowa lokalizacja Rocket Space daje szansę na nowe kontakty biznesowe i udział w wielu inspirujących eventach branżowych – komentuje Bartłomiej Postek, prezes Funmedia.
Udział w Ready to Go! zaowocował również nawiązaniem współpracy z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley, którego studenci będą testować produkty Funmedia oraz firmą Trunity, która za pomocą platformy e-learningowej będzie dystrybuować kursy polskiej firmy na rynku USA.
Pakiet biurowy w Rocket Space zostanie wykorzystany podczas przyszłych wyjazdów do Stanów Zjednoczonych w celu rozwinięcia partnerstw biznesowych. Jak zapewniają przedstawiciele Funmedia, to kolejny krok, który przybliża firmę do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA.
Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników.
Źródło: ARAW
-
Jak wybrać półkotapczan?
-
Księga oszczędnościowa..
-
Jak wybrać idealne kolczyki na..
-
Czy każdy może napisać powieść?..
-
Noclegi apartamenty Róża Wiatrów..
-
Bezpłatne webinarium pt. Czy..
-
Kurtyny spawalnicze i ich..
-
Dieta ketogeniczna – czym jest,..
-
Węże strażackie: Kluczowe..
-
Automatyczny Trading Krypto dla..
-
Centrum Leczenia Jelit w Poznaniu..
-
AG.pl oferuje szeroki asortyment..
-
Klinika Centrum Terapii Jelit –..
-
Serwis Niedźwiedzia w Luboniu -..
-
Pyłek pszczeli - właściwości,..
-
Miód Gryczany - Cudowny Dar Natury
-
Wydajne i bezawaryjne kasy..
-
Jak przygotować samochód do..
-
Carpathian Startup Fest 2024...
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..