Kultura Edukacja
WIŚNIOWSKI spełnił marzenie o bezpieczeństwie dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo
Akcja „Spełnij Marzenie o Bezpieczeństwie” organizowana przez firmę WIŚNIOWSKI zakończyła się pełnym sukcesem. Podopieczni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących z Krakowa mogą już cieszyć się bezpiecznym otoczeniem. We wtorek, 15 listopada, na terenie placówki odbył się uroczysty odbiór nagrody.
„Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” to akcja firmy WIŚNIOWSKI, do której zaproszono placówki z całej Polski. Ich wychowankowie wraz ze swoimi opiekunami przygotowali prace plastyczne i literackie, a także filmy obrazujące, czym dla nich jest bezpieczeństwo i dlaczego to właśnie ich placówka powinna zostać nagrodzona. Wychowankowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących z Krakowa dzięki swojej kreatywności i wspólnej pracy zostali laureatami nagrody głównej. Za sprawą firmy WIŚNIOWSKI i jej partnera handlowego firmy Han-Bud placówka może pochwalić się nowym ogrodzeniem dostosowanym do wymagań placówek dla osób niewidomych i niedowidzących. Ogrodzenie dopełnia słup multimedialny multibox z tabliczką informacyjną w języku Braille'a
We wtorek, 15 listopada, podopiecznych placówki odwiedzili przedstawiciele firm WIŚNIOWSKI i Han-Bud, by osobiście pogratulować i odebrać nagrodę.
- Chcieliśmy choć w części wpłynąć na poprawę sytuacji dzieci w domach dziecka i wesprzeć ośrodki opiekuńcze w spełnianiu ich najważniejszej misji, jaką jest zapewnienie podopiecznym bezpiecznego dzieciństwa. Bezpieczeństwo to jedna z kluczowych dewiz wpisanych w działalność firmy. Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń codziennie zapewniamy bezpieczeństwo w milionach domów w całej Europie - mówi Krystyna Baran, prezes Zarządu firmy WIŚNIOWSKI. – Dziękujemy naszemu partnerowi handlowemu firmie Han-Bud, że zdecydowali się dołączyć do akcji i nieodpłatnie zamontować nasze produkty w placówce w Krakowie. – dodaje.
Szczególne podziękowania należą się też klientom firmy WIŚNIOWSKI, którzy wzięli udział w akcji i zakupili produkty objęte promocją. - Część dochodu ze sprzedaży produktów promocyjnych została przeznaczona na sfinansowanie nagród w konkursie. Radość dzieci z posiadania bezpiecznego miejsca do życia to więc nasz wspólny sukces. Razem spełniliśmy ich marzenie o bezpieczeństwie - podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?


