Wiele miast (351)

WIŚNIOWSKI spełnił marzenie o bezpieczeństwie dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo

Akcja „Spełnij Marzenie o Bezpieczeństwie” organizowana przez firmę WIŚNIOWSKI zakończyła się pełnym sukcesem. Podopieczni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących z Krakowa mogą już cieszyć się bezpiecznym otoczeniem. We wtorek, 15 listopada, na terenie placówki odbył się uroczysty odbiór nagrody.

Reklama

 „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” to akcja firmy WIŚNIOWSKI, do której zaproszono placówki z całej Polski. Ich wychowankowie wraz ze swoimi opiekunami przygotowali prace plastyczne i literackie, a także filmy obrazujące, czym dla nich jest bezpieczeństwo i dlaczego to właśnie ich placówka powinna zostać nagrodzona. Wychowankowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących z Krakowa dzięki swojej kreatywności i wspólnej pracy zostali laureatami nagrody głównej. Za sprawą firmy WIŚNIOWSKI i jej partnera handlowego firmy Han-Bud placówka może pochwalić się nowym ogrodzeniem dostosowanym do wymagań placówek dla osób niewidomych i niedowidzących. Ogrodzenie dopełnia słup multimedialny multibox z tabliczką informacyjną w języku Braille'a

We wtorek, 15 listopada, podopiecznych placówki odwiedzili przedstawiciele firm WIŚNIOWSKI i Han-Bud, by osobiście pogratulować i odebrać nagrodę.

- Chcieliśmy choć w części wpłynąć na poprawę sytuacji dzieci w domach dziecka i wesprzeć ośrodki opiekuńcze w spełnianiu ich najważniejszej misji, jaką jest zapewnienie podopiecznym bezpiecznego dzieciństwa. Bezpieczeństwo to jedna z kluczowych dewiz wpisanych w działalność firmy. Jako największy polski producent bram, drzwi i ogrodzeń codziennie zapewniamy bezpieczeństwo w milionach domów w całej Europie - mówi Krystyna Baran, prezes Zarządu firmy WIŚNIOWSKI. – Dziękujemy naszemu partnerowi handlowemu firmie Han-Bud, że zdecydowali się dołączyć do akcji i nieodpłatnie zamontować nasze produkty w placówce w Krakowie. – dodaje.


Szczególne podziękowania należą się też klientom firmy WIŚNIOWSKI, którzy wzięli udział w akcji i zakupili produkty objęte promocją. - Część dochodu ze sprzedaży produktów promocyjnych została przeznaczona na sfinansowanie nagród w konkursie. Radość dzieci z posiadania bezpiecznego miejsca do życia to więc nasz wspólny sukces. Razem spełniliśmy ich marzenie o bezpieczeństwie - podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

 

stat4u PortalPOLSKA.pl