Kultura Edukacja
WIŚNIOWSKI otwiera w Łomiankach swój pierwszy salon
Rozwój każdej firmy łączy się nierozerwalnie z ciągłym odświeżaniem podejścia do ekspozycji i promocji jej produktów i usług. Nie inaczej dzieje się w przypadku marki WIŚNIOWSKI, która wciela w życie rewolucyjne podejście do tej kwestii.
- Spotykamy się dzisiaj w miejscu, o którym w swoich dalekosiężnych przewidywaniach marzył pan Andrzej Wiśniowski od dawna: w SALONIE WIŚNIOWSKI, miejscu, w którym wyroby WIŚNIOWSKI są prezentowane i sprzedawane w sposób godny ich pozycji rynkowej - w taki sposób witała gości prezes zarządu firmy WIŚNIOWSKI, Krystyna Baran. Czasy, kiedy zakupiony produkt można było obejrzeć w całej okazałości dopiero po montażu na swojej działce, odeszły już do przeszłości. W podwarszawskiej Sadowej klient będzie miał okazję przyjrzeć się asortymentowi firmy z bliska. - Tutaj cały budynek jest ekspozycją, a to rzadko ma miejsce. Oddajemy przestrzeń, w której klient indywidualny, partner handlowy, inwestor czy architekt może na własne oczy sprawdzić, jak nasze produkty funkcjonują w naturalnych warunkach, w warunkach codziennego użytkowania - mówi Katarzyna Świderska Dyrektor Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI. - To wielkopowierzchniowa ekspozycja, która przybrała formę salonu.
Jak to wygląda w praktyce? Okazały teren przed salonem jest obiecującą zapowiedzią tego, co czeka nas w środku. Inwestorzy mogą przechadzać się pomiędzy ogrodzeniami i bramami zainstalowanymi pod gołym niebem – taki spacer pozwoli każdemu zaznajomić się z większością modeli i kolorów ogrodzeń firmy. Do wglądu klientów udostępnione są jednak wszystkie części budynku, łącznie z magazynowymi, gdzie można obejrzeć nawet duże bramy dedykowane dla przemysłu. Spora powierzchnia magazynowa oznacza też większą dostępność towaru od ręki, co stanowi niekwestionowany atut salonu. Poza funkcjami wystawienniczymi i magazynowymi, nowy punkt stanowi też nowoczesne centrum konferencyjne i szkoleniowe, którego potrzebuje każdy prężnie rozwijający się biznes. Od teraz partnerzy biznesowi marki WIŚNIOWSKI będą mogli odbywać szkolenia bez konieczności podróży na południe Polski do siedziby firmy. Zarówno pracownicy, jak i partnerzy biznesowi firmy WIŚNIOWSKI z pewnością wiele skorzystają na tej inwestycji.
Na zdjęciach otwarcie salonu w Łomiankach / fot. Dorota Czoch
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..
-
Dofinansowania i refundacje -..
-
Postaw na najwyższej jakości drzwi
-
Bezpieczny parking przy lotnisku..
-
Pranie wykładzin Łódź -..
-
Sprzątanie biur w Łodzi - czy..
-
Daszki nad drzwi. Czemu warto je..
-
Skup złota Myszków – co warto..
-
Okna Brzeg - jak dostosować okna..
-
Akademia piłkarska dla dzieci to..
-
Co warto wiedzieć na temat..
-
Miasto na miarę XXI wieku –..
-
Gabinet dietetyczny – dlaczego..
-
Trwałe, estetyczne, oryginalne -..
-
Kosz do segregacji - rozpocznij..
-
Jakie okna wybrać?
-
Dachy Myszków - profesjonalne..
-
Profesjonalne pranie i..
-
Gdzie naprawić piecyk junkers?
-
Psychoterapia Bydgoszcz