Wiele miast (20)

W Toruniu, Chełmnie i Chełmży - młody polski biznes rodzinny przejmuje pałeczkę sztafety pokoleń

Polskie firmy handlowe rodzinne chwytają drugi oddech – przekształcają się w sieci sklepów. Tym łatwiej, że mają tysiące zaprzyjaźnionych lokalnych klientów, przyzwyczajonych do coraz bardziej znanej rodzimej marki, doceniających solidność i rzetelność handlowców tworzących markę firmy rodzinnej, teraz już z pokolenia na pokolenie.
 
Młoda generacja handlowców wchodzi do akcji, tworzy nowe sklepy i rozwija sieci – tak jak sieć sklepów drogeryjno spożywczych Agama.

Reklama
Już cztery sklepy sieci http://agama-sklepy.pl działają w Toruniu, przy ul. Targowej 49, Grudziądzkiej 26, przy ul. Mickiewicza 39 i także przy ul. Mickiewicza 75 oraz sklep w Chełmnie przy ul. Wodnej 27 i w Chełmży przy ul. Sikorskiego 14 oraz kolejny sklep sieci zostanie otwarty za dwa tygodnie także w Chełmży w Rynku 14.
 
Właścicielami tej rozrastającej się z powodzeniem firmy rodzinnej są ojciec i syn, Sławomir Barczyński i Łukasz Barczyński, a syn jest pomysłodawcą sieci sklepów drogeryjno-spożywczych Agama. Ojciec, Sławomir zaczynał 25 lat temu - klasycznie w Polsce, w okresie transformacji ustrojowej - od handlu tym asortymentem, a obecnie syn kontynuuje rodzinny biznes i rozwija sieć sklepów, ciągle z pomocą i z mądrymi radami i podpowiedziami ojca.
 

    - Nasza roczna sprzedaż przekracza w sumie już trzy miliony złotych – oblicza Bartłomiej Madej, dyrektor handlowy sieci sklepów Agama. - Najczęstszymi produktami kupowanymi hurtowo przez klientów są płyny do płukania Softlan, kawy Dalmayer, Jacobs, Melita i proszki do prania Vizir, Persil, Ariel, Dash.
 
W sprzedaży detalicznej, oprócz typowo spożywczego asortymentu specjalnością sieci Agama jest także szeroko pojęta drogeria:
np. pasty do zębów Elmex, płyny do kąpieli
Balea, mydła CD, pianki do golenia Gillette, maszynki do golenia i inny drobny asortyment. 
 
Sieć sklepów rozwija się, młody wiekiem kontynuator rodzinnego biznesu, Łukasz Barczyński ma szerokie plany rozbudowy sieci sklepów drogeryjno-spożywczych w dalszych miastach i zwiększania sprzedaży. Rodzina i przyjaciele rodziny służą radą i współpracują w realizacji tych strategicznych celów rozwoju sieci. 
 
Te zamierzenia rozwojowe są zbieżne z planami Agencji Reklamowo-Promocyjnej PortalPOLSKA.pl, która uruchamia w kilkunastu miastach sieć usługi dostarczania zakupów do domów klientów www.WDomowychCenach.pl  - Zapraszamy do współpracy właśnie firmy rodzinne, polskie, mocno osadzone w lokalnych warunkach, z licznymi klientami mającymi zaufanie do takiej firmy rodzinnej – podkreśla Marek Jarosiński, koordynujący działalność sieci tej usługi dostarczania zakupów do domów klientów. – Namawiamy polskie firmy różnych branż, nie tylko branży spożywczej, ale także sprzętu AGD, wyposażenia mieszkań, a także usług domowych, jak np. www.NaprawyNaTelefon.pl do połączenia sił polskich firm, do łączenia się we współpracujące i wzajemnie uzupełniające się sieci handlowo-usługowe w poszczególnych miastach i miejscowościach.
 
Polskim firmom rozwijającym sieci swoich sklepów i usług łatwiej jest trafiać do masowych klientów w poszczególnych miastach i miejscowościach, dzięki połączeniu sił, bo chociaż reprezentują nieraz bardzo różne branże to trafiają – w tych samych miastach i miejscowościach - do tych samych klientów, którzy coraz wyraźniej oczekują kompleksowej obsługi w różnych dziedzinach handlu i usług. Dlatego połączona oferta pozwala bardziej efektywnie, a więc taniej docierać do lokalnych, stałych klientów, bo klienci jednej ze współpracujących ze sobą sieci stają się klientami także pozostałych podmiotów współpracy. 
 
Handlowcy, hurtownicy, kurierzy zainteresowani dostarczaniem zakupów i dań cateringowych
w swoich miastach i miejscowościach proszeni są o kontakt e-mail: inkubator(at)portalpolski.pl 
lub portalpolski.pl(at)gmail.com
 
(ac)  


Publikacja promocyjna



 
stat4u PortalPOLSKA.pl