Kultura Edukacja
Udana promocja w Łodzi
Nasz region, podobnie jak inne położone na wschodzie kraju, to coraz popularniejszy kierunek turystycznych wyjazdów mieszkańców centralnej Polski, w tym szczególnie dużych aglomeracji. Trend ten był doskonale widoczny na XXII Targach Regionów Turystycznych NA STYKU KULTUR w Łodzi (26-28 lutego).
Stoisko naszego regionu, podobnie jak stoisko Wschodniego Szlaku Rowerowego GREEN VELO, należały do najbardziej obleganych przez mieszkańców Łodzi, województwa i sąsiednich regionów. Specyfiką łódzkich targów jest to, że w odróżnieniu od innych wystaw nie przyciągają zbyt wielu przedstawicieli turystycznej branży, a wśród zwiedzających przeważają indywidualni turyści samodzielnie planujący swój wakacyjny czy weekendowy wypoczynek. W Lubelskiem, poza nowym mocno promowanym szlakiem GREEN VELO, poszukują miejsc szczególnie przyjaznych rodzinom z dziećmi, gdzie mogliby znaleźć odpowiednie atrakcje, ale i niedrogie noclegi. Dlatego równie często pytali o dobrze już znany Kazimierz Dolny i jego okolice w obszarze turystycznego trójkąta na Powiślu, jak i o Roztocze i Zamość, Lublin oraz mniej popularne, ale bardzo atrakcyjne dla mieszkańców dużego miasta, zielone tereny Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego i Doliny Bugu. Niestety, wiele z tych miejsc, z uwagi na brak dogodnych połączeń kolejowych i autobusowych, wydaje się łodzianom zbyt odległymi i trudnodostępnymi.
Reklama________________________________________________________________________________
|
Optima Zamów kuriera Paczki, przesyłki |
![]() |
Bezpłatna dostawa sklepu spożywczego tel. 534-787-231 |
![]() WDomowychCenach.pl |
_______________________________________________________________________________________
Stoisko Regionu Lubelskiego, zorganizowane przez Departament Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, pomagali obsługiwać przedstawiciele: Centrum Informacji Turystycznej w Białej Podlaskiej, Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej w Zamościu, Lokalnej Organizacji Turystycznej „Kraina Lessowych Wąwozów", LOT „Szlak Jagielloński" , Starostwa Powiatowego we Włodawie, Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie oraz Muzeum Zamoyskich w Kozłówce. Dużym hitem naszej targowej promocji okazał się konkurs na skojarzenia i hasła promocyjne regionu, premiowany zestawami wydawnictw i materiałów promocyjnych Województwa Lubelskiego, Starostwa Powiatowego w Łęcznej, a także obu muzeów reprezentowanych na stoisku.
Turystyczne walory naszego regionu promowała też na własnym stoisku Gmina Rybczewice z partnerami z okolicznych gmin współpracujących w ramach projektu Szlak Jana III Sobieskiego, a na stoisku Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne" było widoczne m.in. Stowarzyszenie Kwaterodawców Miasta i Gminy Zwierzyniec.
W najbliższych miesiącach województwo lubelskie zorganizuje jeszcze promocję na regionalnym stoisku na międzynarodowych targach turystycznych GLOB w Katowicach (18-20 marca) oraz LATO w Warszawie (22-24 kwietnia). Region będzie też promowany - przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną na narodowym stoisku POT - na największych europejskich targach turystycznych ITB w Berlinie (9-13 marca).
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?




