Wiele miast (374)

Tatusiowie chcą się pobawić zabawkami - dobrym pretekstem będzie Dzień Dziecka

Zbliża się Dzień Dziecka, przypadający 1 czerwca. Sklepy internetowe zabawkowe i z ubrankami dla dzieci szykują się do nowej fali zamówień. Na ogół ubrania dla dzieci i zabawki kupują mamusie dla swoich ukochanych pociech, ale trafiają się także zamówienia tatusiów.

Sklep z odzieżą i zabawkami dla dzieci www.MalyKsiaze-Shop.pl został wyróżniony przez Portal Polski jako Biznesowy Sukces 2015 roku. 

Reklama
- Zauważam, że tatusiowie rzadko kupują, ale gdy już zaczynają przeglądać naszą ofertę, to poszukują... takich zabawek, jakimi sami w dzieciństwie się bawili, albo marzyli o takich, a teraz dopiero mogą to marzenie zrealizować - komentuje Anna Piskorz-Sadza, menadżerka coraz bardziej znanego sklepu internetowego www.MalyKsiaze-Shop.pl przećwiczyła to przed świętami Bożego Narodzenia.

 - Dzień Dziecka będzie kolejną taką okazją, aczkolwiek przyznać trzeba, że tatusiowie kupujący zabawki dla swoich synów obiektywnie rzecz biorąc są znawcami dziedziny, wiedząc, co ich interesowało za młodu i co zarazem powinno zainteresować ich synów do zabawy. Często zaginają mnie pytaniami o ilość silników danych samolocików latających lub prędkość rozwijaną przez sprzedawane przeze mnie samochodziki sterowanie pilotem. Zdarza się nieraz zamawianie zakupu zabawek przez młodych mężczyzn - powiedziałabym chłopaków - zwłaszcza autek sterowanych, wcale nie dla dzieci, lecz najprawdopodobniej dla siebie, pod pozorem sprawienia radości dziecku.

W sklepie stacjonarnym natomiast często zdarzają się zupełnie niezorientowani tatusiowie, którzy nie orientują się ani w wieku swoich dzieci, ani w wymiarach ich wzrostu, ani w orientacyjnej wadze - trudno więc takiemu klientowi zarekomendować odpowiedni produkt.
   
 
Co ciekawe, kryterium wyboru ubrań i zabawek dla dzieci wcale już nie jest tylko najniższa cena, ale przede wszystkim dobra jakość oferowanego produktu. - A także brany jest pod uwagę przez kupujących okres gwarancji zachowania walorów użytkowania i możliwość zwrotu w razie takiej potrzeby - klarowne jej warunki, możliwość wymiany, posiadanie certyfikatów bezpieczeństwa itp. - dodaje pani Anna.
 
Sklep działa dopiero od roku, ale od razu zaczął zdobywać grono klientów, dzięki swojej ofercie, dobrze dopasowanej do potrzeb klientów, a raczej klientek, bo na ogół zakupów dokonują kobiety dla swoich dzieci. A także Anna Piskorz - Sadza, menadżerka www.MalyKsiaze-Shop.pl  jest szczęśliwą mamą Małego Księcia, dlatego dobrze zna potrzeby mam i dzieci. - Zastanawiałam się nad wieloma branżami e-sklepu, który mogłabym poprowadzić, ale wygrała w tych moich kalkulacjach właśnie branża dziecięca, także z racjonalnych przyczyn wynikających z obiecujących danych demograficznych, mówiących, iż przyrost naturalny w ostatnich latach się troszkę w Polsce polepszył, obecnie w najlepszym wieku reproduktywnym są młodzi ludzie urodzeni w latach osiemdziesiątych, a więc pochodzący ze sporego wyżu demograficznego. 

   
Spodziewać się zatem należy dalszego wzrostu ilości urodzeń w Polsce oraz Polonia rozsiana po różnych krajach chętnie kupuje w polskich sklepach internetowych. Tak właśnie jest z Polonią z Holandii, Belgii i Niemiec, bo właśnie z tych krajów sklep www.MalyKsiaze-Shop.pl  notuje najwięcej zamówień zagranicznych.
 
To jeden z argumentów. Drugi racjonalny argument to konieczność, jaka determinuje decyzję o zakupie czegoś dla dziecka. Dzieci bardzo szybko wyrastają, zarówno z ubrań, jak i ze swoich zabawek, tracąc szybko początkowe nimi zaintresowanie. - Dlatego uznałam, że tak jak zawsze będą istnieć piekarnie sprzedające chleb, tak też sporym zainteresowaniem,
napędzanym ową koniecznością powtarzalnych zakupów, zawsze będzie się cieszyła branża dziecięca. 
 
Sukces sprzedaży przyszedł zaskakująco szybko, ale udało się pani Annie ten sukces osiągnąć, dzięki znajomości teorii i praktyki skutecznego marketingu. Nauka nie idzie w las, bardzo pomogły studia ekonomiczne i kilka lat praktyki w handlu. - Na studiach mogłam się nauczyć teorii procesu decyzyjnego klienta, wszelkich procesów psychologicznych kierujących ludźmi, sposobów ich przekonywania, perswazji. Każdy, kto myśli o własnym biznesie powinien przejść drogę od podstawowych działań, zajmować się obsługą klientów i obserwować, obserwować - doradza pani Anna - aby wiedzieć, jakie są potrzeby i oczekiwania klientów i jakie są kulisy handlu. 
 
- Miałam już wcześniej styczność, zarówno ze sprzedażą w sieci, jak również ze sprzedażą bezpośrednią - właśnie głównie odzieży, ale także drobnych akcesoriów, zabawek dla dzieci, przez ponad rok pracując jeszcze jako studentka w jednym z butików krakowskich z asortymentem dla dzieci - dodaje pania Anna.

Tam zdobyła większość doświadczenia i wiedzę, jakimi kryteriami sugerują się klienci wybierajac produkty dla dzieci, co ich "przekonuje" do zakupu, na jakie produkty jest popyt, ale także wiedzę z tajników marketingowych wykorzystywanych w tej branży - m.in. sposobów reklamowania się sklepu, skutecznej promocji, sposobów towarowania się sklepu, regulamin reklamacji i zwrotów, kontakty z dobrymi hurtowniami lub innymi pośrednimi dostawcami, informacje o narzucie cenowym itp. To są bardzo cenne i trudne do zdobycia informacje dla kogoś z zewnątrz, jednak pani Anna pracując w kilku sklepach w mogła tę tak bardzo przydatną wiedzę poznać "od kuchni". To dlatego sklep www.MalyKsiaze-Shop.pl tak zaskująco szybko się rozwija i staje się coraz bardziej znany.  
 
(ac)
 
Publikacja sponsorowana staraniem zespołu sklepów www.AKurierDostarczy.pl

 
stat4u PortalPOLSKA.pl