Wiele miast (351)

Światowe Dni Młodzieży bezpieczne z marką WIŚNIOWSKI

Wizyta papieża Franciszka i młodych ludzi z całego świata stanowiła wielkie wyzwanie organizacyjne. Jak często bywa w przypadku imprez tego kalibru, wiele kwestii związanych choćby z ochroną i ogrodzeniem terenów trzeba było rozwiązywać na bieżąco. W tej ambitnej misji doskonale sprawdziły się produkty marki WIŚNIOWSKI – solidne, trwałe i proste w montażu.

Reklama
Miejsce spotkania papieża Franciszka z wiernymi w Brzegach wymagało ogrodzenia, które można szybko zamontować, a jednocześnie swoją solidnością zapewni pełne bezpieczeństwo. Wszystko ze względu na duże zainteresowanie pielgrzymów, które w ostatniej chwili zmusiło gminę Wieliczka do wygospodarowania dodatkowej, niezaplanowanej wcześniej przestrzeni. Dodatkowym utrudnieniem okazał się trudny, podmokły teren, graniczący z wyrobiskami pobliskiej kopalni. Montażu ogrodzenia w tym miejscu podjął się partner firmy WIŚNIOWSKI, wybierając produkty tej marki.
Zakres prac obejmował ponad trzy kilometry ogrodzeń, trzy sztuki bram oraz liczne usztywnienia. Do ogrodzenia jeziora w Brzegach wykorzystano bramy dwuskrzydłowe Gardia, a także panele Vega B i Vega 2D Super. Trwałe panele kratowe zapewniają solidną ochronę a zarazem wizualną lekkość, nie przytłaczając krajobrazu szpetnym industrialnym widokiem. Jest to szczególnie istotne na dużych terenach, a z takim właśnie mieli do czynienia budowlańcy na ŚDM.
Ogrodzenia panelowe sąalternatywą dla popularnych ogrodzeń z siatki plecionej. Stanowią sztywną konstrukcję o zwiększonej trwałości. Firma WIŚNIOWSKI zdaje sobie sprawę z tego, że trwałość jest tym, co powinno wyróżniać najlepsze ogrodzenia, spełniające funkcję ochronną zabudowań i przestrzeni wszelkiego typu. Jest to równie istotne co bezpieczeństwo. Dodatkowym atutem zastosowanego rozwiązania jest fakt, że panele kratowe zaprojektowano tak, by były łatwe i wygodne w montażu. 
- Cieszymy się, że Grupa SOLO, której zlecono tak ważne i odpowiedzialne zadanie, jakim było zabezpieczenie Campusu Misericordiae, wybrała właśnie nasze produkty. Na produkcję i montaż w podmokłym terenie ogrodzenia przewidziano zaledwie niespełna miesiąc. Dołożyliśmy wszelkich starań, by ogrodzenie wyszło od nas w najszybszym terminie. To taka nasza niewielka cegiełka, którą dołożyliśmy do tak ogromnego przedsięwzięcia, jakim z pewnością była wizyta papieża Franciszka w Polsce -podkreśla Katarzyna Świderska dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. 
stat4u PortalPOLSKA.pl