Wiele miast (39)

Śniadania Internet ASAP w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach

 
Dzięki sukcesowi cyklu konferencji i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowanych dotychczas w Krakowie i Warszawie, Eura7 zdecydowała się rozszerzyć ofertę na inne polskie miasta. 

W ramach 9. serii przygotowano kolejne spotkania, o charakterze biznesowych śniadań, w Nowym Sączu, Katowicach 
i Kielcach. Tym razem podjęty zostanie temat: Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko.

Reklama
Jak zwiększyć zasięg w mediach, jak zdobyć zaangażowanie użytkowników? Co należy zrobić, żeby poznać swoich dotychczasowych oraz przyszłych konsumentów? Jak eventy pomagają w budowaniu marki?

Tego można dowiedzieć się już na przełomie maja i czerwca. 
Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędą się 24 maja w Nowym Sączu, 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.
   
Planowana tematyka spotkań:
 
Prowadzenie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;

Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;

Jak eventy pomagają w budowaniu marki – prelegenci: Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory.
 
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. - Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty – wyjaśnia Łukasz Wołek, prezes Eura7.  - Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.
 
Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty.

Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. 

 
Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się na stronie: www.internetasap.pl
 

 
stat4u PortalPOLSKA.pl