Wiele miast (374)

Sieć KiK z kolejnymi sklepami i nowym asortymentem

I kwartał 2015 roku jest znaczący dla sieci KiK. Wraz z rozwojem brandu i oddaniem do użytku klientów kolejnych sklepów, właściciele wprowadzają do swojej oferty nową kolekcję odzieży.

Reklama
12 marca 2015 roku otwarte zostaną dwa nowe sklepy pod szyldem marki KiK. Portfolio firmy wzbogaci się o obiekty we Wrocławiu i Gdańsku. Ponadto, 19 marca do użytku klientów zostanie oddany sklep w Suwałkach, a 21 marca w Wieluniu. Będą to jednocześnie pierwsze firmowe salony KiK w tych miastach. KiK we Wrocławiu zlokalizowany jest w C.H. Astra, przy ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 4/6, sklep w Gdańsku mieści się w Suchanino, przy ul. Paderewskiego 9. Salony w Suwałkach i Wieluniu są usytuowane odpowiednio w C.H. Suwałki Plaza przy ul. Dwernickiego 15 i Era Park Wieluń przy ul. Warszawskiej 10.
 
„Otwarcie sklepów w tych miastach to dla nas bardzo ważny krok. Wszystkie salony są atrakcyjnie usytuowane, zarówno pod względem lokalizacji wybranych przez nas obiektów handlowych, jak również tenant mix przez nie reprezentowanego” – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK i dodaje – „Istotne było dla nas posiadanie w tych miastach salonów. Decyzja o ich otwarciu oparta była na dokładnych analizach rynkowych, zależało nam bowiem na pewności, że wybrane lokalizacje spełnią nasze oczekiwania. Oferta obiektów we Wrocławiu, Gdańsku, Suwałkach i Wieluniu odpowiada nam pod wieloma względami, liczymy na duży sukces w bliskiej perspektywie czasu”. 
 
Równie optymistyczne nastroje towarzyszą właścicielom sieci KiK w przypadku wszystkich sklepów, ponieważ zgodnie z realizowaną przez firmę strategią biznesową, otwarcie każdego nowego sklepu poprzedzają dokładne analizy rentowności i popularności danego centrum czy galerii, rozważanych jako potencjalna lokalizacja sklepu. Potwierdzenie słuszności wyborów zapewnia efektywność w biznesie i satysfakcjonujące obroty w salonach.
 
Właściciele sieci odzieżowej KiK, prężnie działając w Polsce, nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. Jak zapewnia Mariusz Kulik – „Nie zamierzamy poprzestać na jednym sklepie w każdym z miast, w jakich jesteśmy obecni, dlatego we wszystkich miejscowościach cały czas aktywnie poszukujemy kolejnych obiektów, które sprawdzą się jako trafione inwestycje na nasze sklepy. Szukamy także lokali w nowych miastach, chcemy bowiem być coraz bliżej naszych klientów i stwarzać możliwość robienia zakupów w myśl idei „korzystnie, modnie, z pomysłem” mieszkańcom wszystkich województw. Bardzo ważne jest dla nas wprowadzanie udogodnień dla naszych klientów a jednym z kroków w osiąganiu tego celu jest właśnie dostępność”.
 
Polityka, jaką kieruje się sieć KiK zakłada również nieustanną optymalizację oferty kierowanej do klientów. Z tego względu asortyment jest regularnie poszerzany o nowe propozycje – zarówno poprzez wprowadzanie nowych grup produktów, jak też kolejnych modeli w stałych i sezonowych kolekcjach odzieży.

„W połowie marca do wszystkich naszych sklepów wprowadzimy kolekcję nowych T-Shirtów, zaprojektowanych przez nasz zespół z myślą o modnych kobietach, chcących podkreślać urodę, podążających za trendami i stawiających na świeże wzory. Chcemy inspirować panie do tworzenia modnych stylizacji już od początku sezonu. Dzięki fasonom, kolorom i motywom przewodnim koszulki będą doskonałą bazą do tworzenia różnorodnych wiosennych outfitów” – mówi Mariusz Kulik, dodając – „To nie jedyna nowość, jaką będzie można zobaczyć w najbliższym czasie w sklepach sieci KiK. Sukcesywnie będą się pojawiać kolejne ciekawe i oryginalne modele odzieży dedykowanej kobietom, mężczyznom i dzieciom. Zwolennicy mody wyszukają u nas sporo perełek”.
 
Zaletą asortymentu sygnowanego marką KiK, poza jego estetyką i atrakcyjnym wzornictwem, jest wysoka jakość. „Szanujemy naszych klientów, dlatego proponujemy im odzież dobrze uszytą i trwałą. Przekonujemy, że w naszych sklepach dostaną ubrania nie na jeden sezon, ale i na kilka kolejnych, bo dobór tkaniny i sposób wykonania odzieży traktujemy bardzo poważnie, stawiając na wysoką jakość” – podsumowuje dyrektor sieci KiK.
 
Optymalna strategia biznesowa to klucz do sukcesu. Działania oparte na sprawdzonych inicjatywach i skuteczność w realizowaniu przyjętej polityki zapewniają sieci KiK fanów w całej Polsce. Jak podkreśla Mariusz Kulik – „Nie chodzi jednak o to, by ich złapać, ale by sami chcieli do nas z ochotą wracać”. 
 
 
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie. 
 
 Rafał Wójcicki
GutPR
stat4u PortalPOLSKA.pl