Wiele miast (380)

SATURN udowodnił, że #technologiapodkrecatempo

Tegoroczny 11. PZU Półmaraton Warszawski odbył się w wyjątkowej atmosferze. Plac Trzech Krzyży zgromadził tysiące biegaczy naładowanych pozytywną energią.

Reklama
Od startu aż po metę uczestników wspierała sieć SATURN, która jako partner wydarzenia przygotowała szereg atrakcji, w tym konkursy, promocje i specjalne pakiety startowe. Wszystkie niespodzianki kryły się pod hasłem #technologiapodkrecatempo.

3 kwietnia, podczas jednej z największych tegorocznych imprez biegowych, mieliśmy okazję podziwiać zaciętą rywalizację ponad 13 tysięcy biegaczy z 60 różnych krajów. Na starcie półmaratonu stanęli zarówno amatorzy, jak i profesjonalni sportowcy. Uczestnicy mieli do pokonania dystans 21 kilometrów. Jako pierwszy na mecie pokazał się Kenijczyk Daniel Muimbi Muteti z czasem 1:02.14. Natomiast wśród kobiet najszybsza była także pochodząca z Kenii Perendis Lekapana, która ukończyła bieg z wynikiem 1:10.41.

Sieć SATURN, jeden z największych dystrybutorów elektroniki dla sportowców na polskim rynku, z chęcią angażuje się w inicjatywy promujące sport i zdrowy tryb życia. Z okazji 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego firma przygotowała dla amatorów biegania liczne atrakcje ukryte pod wspólnym hasłem #technologiapodkrecatempo. Na stronie www.saturn.pl utworzona została zakładka, w której fani sportu mogli poczytać o imprezach sponsorowanych przez sieć SATURN, a także uzyskać fachowe porady ekspertów dotyczące przygotowania do biegu i obowiązkowego wyposażenia każdego biegacza.

Saturn wspierał sportowców od początku rywalizacji i był obecny również na trasie półmaratonu. W pakietach startowych biegaczy znalazły się specjalne, termoaktywne rękawki, uznane w 2015 za gadżet roku przez portal www.polskabiega.pl . Prezent okazał się strzałem w dziesiątkę – uczestnicy chętnie zakładali rękawiczki, które pomagały im podczas biegu utrzymać stałą temperaturę ciała. Dodatkowo na 13. kilometrze półmaratonu na biegnących czekał fotoreporter. Osoby, które na fotografiach wykazały się największym entuzjazmem, zostały nagrodzone deskorolkami elektrycznymi Skymaster i kartami podarunkowymi. Szansę na zgarnięcie deskorolek mieli również fani śledzący Saturna w kanałach social media. Każdy, kto na FB, Instagramie lub Twitterze zamieścił zdjęcie związane z bieganiem i otagował je #technologiapodkrecatempo, miał szansę wygrania własnego Skymastera.

Pełną emocji relację z 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego uzupełnioną wywiadami z uczestnikami będzie można zobaczyć na filmie, przygotowanym przez Saturna. Materiał został zrealizowany z użyciem kilku kamer i dronów, które śledziły uczestników biegu. Zapraszamy do oglądania: https://youtu.be/p9DhwUwnuv4





SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 200 marketami w 5 krajach. 25 z nich zlokalizowanych są w Polsce, z czego trzy to salony z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Specjalistyczne sklepy marki SATURN oraz sklep internetowy saturn.pl oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.


Saturn
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )
stat4u PortalPOLSKA.pl