Wiele miast (374)
Ruszają zapisy do Coca-Cola Cup 2014

Dziś ruszają zapisy do 16. edycji turnieju Coca-Cola Cup, już po raz drugi rozgrywanego pod hasłem „Bądź aktywny, dołącz do gry”. W roku piłkarskich Mistrzostw Świata na zgłoszone szkoły gimnazjalne oraz ich uczniów, oprócz sportowych emocji, czeka wiele nagród.
 
Wśród nich wyjazd na brazylijski mundial oraz udział w obozie treningowym we Włoszech. Wszystkie szkoły uczestniczące w turnieju otrzymają także piłki z limitowanej mundialowej edycji. 

Reklama
 
Już dziś każde gimnazjum w kraju może zgłosić swoją drużynę do najstarszego i jednego z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce - Coca-Cola Cup. Na adres mailowy szkoły zostanie wysłana informacja o tym, jak należy zarejestrować zespół do udziału w turnieju.
 
Zgłoszenia będą przyjmowane do 28 lutego 2014 roku. Każde gimnazjum może zgłosić po
jednej reprezentacji żeńskiej i męskiej. 

Drużyny będą rywalizować na szczeblu regionalnym, wojewódzkim i w wielkim finale krajowym, który rozegrany zostanie w dniach 13-15 czerwca w Gdyni.
 
Gościem specjalnym finałowej imprezy będzie Robert Lewandowski, który jako nastolatek zaczynał swoją karierę w rozgrywkach Coca-Cola Cup, a teraz już po raz czwarty – jako ambasador turnieju będzie dopingował młodych piłkarzy i zachęcał wszystkich do większego ruchu.

Zwycięskie zespoły wyjadą na obóz treningowy do Włoch, gdzie będą miały
   
okazję m.in.doskonalić swoje piłkarskie umiejętności pod okiem trenerów z Brazylii.

- Jest wiele powodów, dla których warto wziąć udział w tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup – mówi Marianna Klimczak, kierownik w Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialna za organizację turnieju. - Poza dużą dawką sportowych emocji, nowa edycja przyniesie wiele niespodzianek w iście brazylijskim stylu. Wszystkie zarejestrowane do turnieju szkoły otrzymają piłki z limitowanej mundialowej edycji, a zawodnicy oraz ich trenerzy dostaną „zestaw startowy” składający się z materiałów edukacyjnych i upominków od firmy Coca-Cola. Dodatkowo każdy z uczestników będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest tygodniowy obóz treningowy w Brazylii wraz z możliwością obejrzenia na żywo meczu otwarcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej – dodaje.
 
W towarzyszącej rozgrywkom od kilku lat Strefie Aktywnego Życia tradycyjnie na wszystkich kibiców czekać będą atrakcje i konkursy o charakterze sportowo-edukacyjnym. Strefa Aktywnego Życia Coca-Cola Cup to element realizacji strategii firmy Coca-Cola, której jednym z głównych celów jest promocja aktywności fizycznej i zachęcanie ludzi do ruchu. Ambicją firmy jest zaktywizowanie do 2020 roku 100 milionów ludzi na całym świecie.
 
Patronat honorowy nad turniejem Coca-Cola Cup 2014 objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. Partnerem merytorycznym programu jest Polskie Towarzystwo Dietetyki, natomiast partnerem technicznym, firma Adidas.
  
Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska
 
O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:

Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej. 

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego stara się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy.  Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.
 
Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 640 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież 
do aktywnego życia. W ciągu dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 000 złotych, aktywując tym samym blisko 
80 000 osób. 
 
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA: 
 
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.
 
(ac)

 
stat4u PortalPOLSKA.pl