Wiele miast (25)
Rusza projekt WrocLove Hybrid

W ramach akcji zorganizowane zostaną m.in. gra miejska, miasteczko hybrydowe, eko-jazdy i wakacyjne konkursy dla mieszkańców Wrocławia. WrocLove Hybrid to wspólny projekt trzech salonów Toyoty. Jego celem jest przybliżenie Wrocławianom technologii hybrydowej.

Reklama
Rozkład jazdy:

4 czerwca – rusza najdłuższy test hybryd w warunkach miejskich. Przez 4 miesiące na ulicach Wrocławia hybrydowe Toyoty testować będzie 3 studentów Dziennikarstwa Motoryzacyjnego.
14 czerwca – rodzinna gra miejska. Czy na Wrocław można spojrzeć hybrydowym okiem? – Zapraszamy Wrocławian do udziału w zabawnej grze miejskiej, uwidaczniającej logikę działania układu hybrydowego. W grze wezmą udział drużyny liczące od 2 do 4 osób. Start: plac Nowy Targ, godz.11.00.
14 czerwca – początek wakacyjnego konkursu fotograficznego „Wygraj hybrydę na rok!”, w którym nagrodą jest hybrydowa Toyota na rok.
12-13 lipca – miasteczko hybrydowe, Pergola. Wszystko o hybrydach (eko-jazdy, porady ekspertów, prezentacja technologii na żywo), ponadto warsztaty i zabawy dla najmłodszych.

Hybrydowa gra miejska

Jeśli nie macie jeszcze planów na drugi weekend czerwca, w sobotę (14.06) o godzinie 11.00 rozpocznie się rodzinna gra miejska „Pokochaj Hybrydy!” Udział w zabawie wziąć mogą 2, 3, lub 4-osobowe zespoły.



Po wprowadzeniu w zasady gry i odebraniu materiałów, drużyny wyruszą w poszukiwaniu zaszyfrowanych na mapie punktów. W ciągu 3 godzin trzeba znaleźć ich jak najwięcej. Na uczestników zabawy czekać będą w określonych miejscach niecodzienne, „hybrydowe” postacie (ucharakteryzowani aktorzy). Każda postać mieć będzie dla graczy zadanie, za wykonanie którego zdobędą punkty i wskazówkę, która przybliży ich do rozwiązania finałowej zagadki. Której drużynie uda się to najlepiej – ta otrzyma voucher na weekend w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Wszyscy uczestnicy gry wyposażeni zostaną w pamiątkowe t-shirty.

Gra miejska to daleko rozwinięta forma znanych nam od pokoleń podchodów. Dzięki fabule i zaangażowaniu aktorów, przypomina trochę komputerową grę przygodową lub RPG – wyjaśnia Andrzej Miszkiewicz, dyrektor salonu Toyota Dobrygowski, współorganizatora gry miejskiej. – Tyle, że wszystko dzieje się na żywo, wchodzimy w prawdziwe interakcje. Nagle przyglądamy się miastu z innej strony. Rozwiązujemy zagadki i zadania. Gorąco polecam.

Scenariusz „Pokochaj Hybrydy!” łączy zabawę z edukacją - dzięki grze zrozumiemy, jak działa technologia hybrydowa. Udział w zabawie jest bezpłatny. Zgłoszenia należy przesyłać mailowo na adres zapisy@wroclovehybrid.pl  do dnia 13 czerwca.

Konkurs fotograficzny salonów Toyoty

Do końca września trwać będzie konkurs „Wygraj hybrydę na rok!” By odebrać kluczyki do auta, należy sfotografować logo projektu WrocLove Hybrid, a następnie opublikować zdjęcie na Facebooku za pomocą konkursowej aplikacji. Jury wybierze zwycięzcę na początku października. Do zdjęcia wykorzystać można m.in. wędrujący po mieście napis „WrocLove Hybrid” złożony z liter wielkości człowieka, bądź dowolną inną formę logotypu.

Napis WrocLove Hybrid pojawi się łącznie w 6 miejscach:

14-28 czerwca – pl. Nowy Targ
12-23 lipca – Pergola
4-10 sierpnia – Port lotniczy Wrocław-Strachowice im. Mikołaja Kopernika
11-31 sierpnia – Toyota Centrum Wrocław, ul. Legnicka 164-168, Wrocław
1-21 września – Toyota Bielany Nowakowski, ul. Czekoladowa 10, Bielany Wrocławskie
22 września -14 października – Toyota Dobrygowski Długołęka, ul. Wrocławska 54,
Długołęka

Najdłuższy test hybryd

4 czerwca na ulice Wrocławia wyruszą trzy specjalnie oznakowane hybrydy. Przez 4 kolejne miesiące różne modele hybrydowych Toyot testować będą studenci
dziennikarstwa motoryzacyjnego z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej (DSW). Wrocławska akcja jest prawdopodobnie najdłuższym testem hybryd w ruchu miejskim, jaki kiedykolwiek został przeprowadzony.

Młodzi dziennikarze sprawdzą działanie hybryd pod każdym względem: od spalania, przez dynamikę, po praktyczne obserwacje eksploatacyjne. Testy przeprowadzone zostaną w ramach wakacyjnej kampanii WrocLove Hybrid, realizowanej wspólnie przez 3 salony Toyoty z Wrocławia i okolic.

Hybrydami tymi na co dzień jeżdżą pracownicy salonów – wyjaśnia Anna Kamińska, właścicielka salonu Toyota Centrum Wrocław. – Studentów dziennikarstwa motoryzacyjnego zaprosiliśmy do współpracy z kilku względów. Po pierwsze, nie są to osoby przypadkowe, a autentyczni pasjonaci. Po drugie, mają w przerwie wakacyjnej trochę czasu, by wziąć udział w naprawdę długich i drobiazgowych testach. Jestem ogromnie ciekawa ich wyników.

Dziennikarstwo motoryzacyjne to nowa specjalizacja na DSW, której pierwszy rocznik wystartował w październiku 2013. - Poza Wrocławiem nie ma drugiego ośrodka kształcącego dziennikarzy o takiej specjalizacji – dodaje Anna Kamińska. – Projekty takie jak WrocLove Hybrid i nasz test hybryd to okazja do wzbogacenia go o doświadczenia praktyczne. 

Maciej Wołodko, Exploring Events
stat4u PortalPOLSKA.pl