Wiele miast (25)

Rusza kampania edukacyjna Polskiej Grupy Uzdrowisk, czyli dokąd i jak Stefan jedzie na kurację!

Rusza projekt edukacyjny Polskiej Grupy Uzdrowisk „Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację”, którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków. Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan, zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak wypoczynkowych. Projekt nie tylko zwraca uwagę na atrakcje uzdrowisk i naturalne zabiegi dostępne w ośrodkach Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również tłumaczy w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd do uzdrowiska oraz w czym specjalizują się poszczególne zdroje.

Reklama
Główna postać akcji edukacyjnej PGU jest osobą, która zasługuje na regenerację i wypoczynek. Dlatego dowiaduje się o różnych możliwościach wyjazdu i decyduje zadbać o własne zdrowie. Tournée po uzdrowiskach należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk ma na celu objaśnienie przyszłym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokładnie czeka nas w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyści dla zdrowia – i ogólnej kondycji psychofizycznej – można wynieść z takiego pobytu. Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki. Zgodnie z przyjętym założeniem story tellingu Stefana, będzie to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Na początek, w dniach 17- 21 sierpnia pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa. Słynie ono przede wszystkim z radonu i doskonałej jakości borowiny leczniczej oraz szerokiej oferty SPA i wellness. O szczegółach oczywiście opowie Stefan.
 
Pomysł na projekt edukacyjny ze Stefanem w roli głównej wziął się stąd, że wiele osób, które wymagają kuracji uzdrowiskowej, nie wie w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd kuracyjny. Nie zdają sobie też sprawy z uzdrowiskowych ofert leczniczych i rehabilitacyjnych, a poza tym często lekceważą objawy chorobowe, również te związane z kondycją psychiczną, takie jak długotrwałe uczucie przemęczenia stres, a nawet depresja. Kampania ma na celu ukazanie uzdrowisk, należących do PGU jako wyspecjalizowanych pod kątem szerokiej grupy kuracjuszy – od pacjentów onkologicznych, po ofertę dla osób szukających weekendowego relaksu i wyciszenia.
 
Kampania „Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację” jest rodzajem wirtualnego study tour po uzdrowiskach i informatora zdrowotnego.
 
 
***
Polska Grupa Uzdrowisk (PGU), została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie jest największą, bo składająca się z sześciu kurortów, siecią uzdrowisk w całej Polsce, w składzie: Uzdrowiska Kłodzkie, a wraz z nim Uzdrowiska: Polanica, Duszniki i Kudowa, a także  Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz Uzdrowisko Świeradów - Czerniawa. Kurorty te posiadają najszerszą ofertą lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej, w oparciu o unikatowe na skalę kraju i Europy surowce lecznicze, takie jak wody mineralne, borowina, świerk, czy solanka. To jedne z najlepiej rozpoznawalnych polskich zdrojów, które mogą się pochwalić nie tylko całoroczną ofertą i wysoką jakością usług leczniczych i rehabilitacyjnych, ale także wielowiekową tradycją w lecznictwie uzdrowiskowym.
 
Polska Grupa Uzdrowisk to dzisiaj nie tylko tradycyjne lecznictwo i rehabilitacja oparta o naturalne produkty lecznicze i wyjątkowe warunki klimatyczne, ale także najwyższej jakości usługi rekreacyjne, regeneracyjne oraz kosmetyczne. Poprzez szeroką i różnorodną ofertę pobytów leczniczych, wypoczynkowych oraz SPA&wellness, Polska Grupa Uzdrowisk kreuje modę na wyjazdy do uzdrowisk, dzięki którym każdy z gości ma szansę na odpoczynek pod fachowym okiem lekarzy i specjalistów rehabilitacji. Dzięki temu propagowany jest zdrowy i aktywny styl życia. Ponadto, o komplementarności usług świadczy dostępność naturalnych produktów kosmetycznych oraz szerokiej gamy wód mineralnych, sygnowanych marką Staropolanka i Wielka Pieniawa, które są atutem każdego kurortu Polskiej Grupy Uzdrowisk.
stat4u PortalPOLSKA.pl