Wiele miast (21)

Polskie firmy zwiększają sprzedaż na europejskich rynkach


Coraz więcej polskich firm różnych branż rozwija sprzedaż w wielu krajach europejskich.
 
Znana agencja handlowa Eurotrader321.pl
p
rzeprowadziła w Ostrowie Wielkopolskim kolejne spotkanie firm sektora małej i średniej przedsiębiorczości w sprawie zwiększania ich zagranicznej sprzedaży.

Reklama
W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele kilkunastu przedsiębiorstw z różnych branż produkcyjnych i usługowych. – Reprezentowane były firmy produkujące żywność, przekąski, wędliny, słodycze, a także firmy produkujące domy szkieletowe elementy hal fabrycznych i systemy okienne oraz przedsiębiorstwa produkujące odzież – informuje Agnieszka Walkowska-
Thomsen z Agencji Eurotrader321.pl  – A także w spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele międzynarodowej agencji pośrednictwa handlowego Agent321.it

Polskie firmy w ostatnich latach wzmocniły się finansowo, a ich menadżerowie nabywają doświadczenia w międzynarodowych kontaktach handlowych. Technologicznie wcale nie odstajemy od światowej czołówki, a zdarza się, wcale nierzadko, że polscy specjaliści oferują nowsze technologie niż są dostępne na zagranicznych rynkach.
 
Dodatkowo wygrywamy konkurencję w wielu krajach europejskich niskimi cenami wykonawstwa usług i produkcji nowoczesnych towarów, bo przeciętne polskie wynagrodzenia są przecież ciągle jeszcze kilkakrotnie niższe od średniej w krajach wysoko rozwiniętych.

To atut, który polskie przedsiębiorstwa efektywnie wykorzystują i dlatego coraz śmielej wchodzą na
   
zagraniczne rynki. - Polska jest coraz ważniejszym naszym partnerem handlowym – docenia aktywność polskich firm Enrico Seminara, prezes Forum Agenti Agent321.it, który przyjechał z Włoch na spotkanie w Ostrowie Wielkopolskim. – Produkcję już wielu polskich firm oferują kontrahentom zespoły agentów handlowych w krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Azji i Afryki.

Międzynarodowa agencja Forum Agenti zrzesza aż 290 tysięcy agentów handlowych w kilkudziesięciu krajach, a jej przedstawicielem w Polsce jest agencja Eurotrader321.pl, organizator styczniowego spotkania w Ostrowie Wielkopolskim. Długa jest lista firm, które wzięły udział w tym spotkaniu: PPHU Nelson Ta, FHUP Free Wat, BIG FLAG, CONCEPT.sc, Zawrat, BGC, Spółdzielnia Socjalna Tuderos, Wielkopolska Wytwórnia Żywności PROFI, BAMM sc, Germa, Stolarstwo Meblowe Edmund Swoboda, EEZEH, Black Horn International Group, a wiele innych od dawna korzysta z międzynarodowej sieci agentów sprzedaży.
 
Dzięki działalności tak licznych i doświadczonych specjalistów marketingu, niemal w każdej branży można rozpowszechniać oferty firm w skali globalnej. Także polskie firmy coraz szerzej korzystają z tych możliwości.
 
(ac)

Zdj. Archiwum Eurotrader321.pl

 
stat4u PortalPOLSKA.pl