Wiele miast (374)
Pismo z urzędu przyjdzie e-mailem

Od 11 maja fiskus będzie mógł przesyłać podatnikom urzędową korespondencję elektronicznie, oczywiście o ile ci się na to zgodzą, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".

Reklama
Zmiany wynikają z wchodzącej tego dnia w życie nowelizacji ordynacji podatkowej. Dzięki niej organy podatkowe będą mogły przez internet przesyłać podatnikom decyzje, postanowienia, interpretacje oraz wzywać do złożenia wyjaśnień czy zeznań. Zadziała to w obie strony. Jeśli podatnik zgodzi się na komunikację
elektroniczną, to sam również będzie mógł w ten sam sposób składać wyjaśnienia, przesyłać żądania, odwołania, zażalenia, ponaglenia i wnioski. Będzie mógł też elektronicznie ustanowić swojego pełnomocnika do reprezentowania go przed urzędem.

Źródło: http://ZielonyDziennik.pl
stat4u PortalPOLSKA.pl