Kultura Edukacja
Partnerzy firmy KRISPOL szykują się do przygody z komandosami Grom i walki o samochód
Partnerzy handlowi firmy KRISPOL szykują się do wielkiego finału akcji specjalnej i walki o samochód Opel Adam.
KRISPOL, czołowy producent bram okien i rolet, kończy przygotowania do wielkiego finału programu „Celuj w nagrody”. Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie. Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej „GROM”, pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.
Zależy nam na budowaniu silnych i autentycznych relacji z naszymi Partnerami biznesowymi – mówi Radek Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie KRISPOL – Dyskutując o nowym programie, byliśmy pewni jednego - chcieliśmy zaoferować naszym Partnerom możliwość przeżycia z nami czegoś wyjątkowego i niespotykanego nigdzie indziej. Współpraca z oddziałem żołnierzy GROM okazała się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu stawką w grze są nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim niezapomniane emocje, integracja i adrenalina na najwyższym poziomie.
O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Wprost przeciwnie - ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8- 10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.
To kolejna zasada, odróżniającą akcję „Celuj w nagrody” od innych programów tego typu – podkreśla Radek Gibki – W naszym finale, niczym w filmach Hitchcocka, emocje startują z bardzo wysokiego poziomu, a potem tylko rosną. Na celownikach uczestników jest przede wszystkim nagroda główna – nowoczesny samochód Opel Adam. Tak naprawdę jednak każdy uczestnik naszego finału będzie zwycięzcą i wyjedzie z bezcennym bagażem niepowtarzalnych wspomnień, doświadczeń i emocji.
Program „Celuj w nagrody” przeprowadza firma KRISPOL oraz Jobdone Marketing & sales suport.
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 20 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL (press box)
www.krispol.pl
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..
-
Dofinansowania i refundacje -..
-
Postaw na najwyższej jakości drzwi
-
Bezpieczny parking przy lotnisku..
-
Pranie wykładzin Łódź -..
-
Sprzątanie biur w Łodzi - czy..
-
Daszki nad drzwi. Czemu warto je..
-
Skup złota Myszków – co warto..
-
Okna Brzeg - jak dostosować okna..
-
Akademia piłkarska dla dzieci to..
-
Co warto wiedzieć na temat..
-
Miasto na miarę XXI wieku –..
-
Gabinet dietetyczny – dlaczego..
-
Trwałe, estetyczne, oryginalne -..
-
Kosz do segregacji - rozpocznij..
-
Jakie okna wybrać?
-
Dachy Myszków - profesjonalne..
-
Profesjonalne pranie i..
-
Gdzie naprawić piecyk junkers?
-
Psychoterapia Bydgoszcz