Kultura Edukacja
Opony ciężarowe YOKOHAMA – efektywność i bezpieczeństwo warunkach zimowych
Innowacyjne technologie produkcyjne, stosowane w zimowych oponach ciężarowych, mają za zadanie poprawić parametry hamowania, trakcję, zapewnić lepszą sterowność i stabilność prowadzenia na ośnieżonej lub oblodzonej nawierzchni. Właściwy dobór opon w sezonie zimowym to mniejsza ilość wypadków i awarii w transporcie regionalnym i dalekobieżnym.
YOKOHAMA 901ZS – opona zimowa na oś kierowaną
Zimowa opona na oś kierowaną, zaprojektowana z zastosowaniem najnowszej technologii Zenvironment, wykorzystującej nowy profil karkasu oraz konstrukcję wewnętrznej wkładki, poprawiającej przeciwdziałanie starzeniu opony. Blokowa rzeźba bieżnika z licznymi rowkami wzdłużnymi poprawia trakcję na drogach pokrytych śniegiem i lodem. W produkcji zastosowano ulepszoną mieszankę karkasu oraz nowy sposób jej przygotowania – przy niższej temperaturze i wyższym momencie obrotowym – zapewniający oponie zwiększoną odporność na zużycie. Dzięki większej elastyczności opona umożliwia obniżenie zużycia paliwa, zachowując jednocześnie większą podatność na wielokrotne bieżnikowanie. Zastosowana na krawędziach bloków technologia SC-Sipe zwiększa równomierność zużycia barku opony. Opona dostępna w rozmiarach 315/80R22.5, 385/55R22.5, 385/65R22.5.
YOKOHAMA SY 397 – zimowa opona na oś napędową
Opona ciężarowa na oś napędową, przeznaczona do eksploatacji w warunkach zimowych. Charakterystyczną cechą bieżnika jest agresywna rzeźba trakcyjna z wieloma rowkami podłużnymi. Zastosowana w produkcji technologia kontroli poślizgu na lodzie – ISC-RIB (Ice Skid Control) zapewnia bardzo dobrą przyczepność zarówno na drodze pokrytej śniegiem i lodem, jak i na mokrej nawierzchni. Model ten charakteryzuje się bardzo głębokim i szerokim bieżnikiem, co gwarantuje jego większą trwałość. Znajdujące się w bieżniku wypychacze kamieni i rowki w kształcie lejków zapobiegają zatrzymywaniu kamieni i poprawiają podatność na bieżnikowanie. Po osiągnięciu zużycia na poziomie 50%, model może być nadal wykorzystywany jako opona całoroczna. SY 397 dostępna jest w rozmiarach 275/70R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, 315/80R22.5, 12R22.5.
YOKOHAMA MY 507
Zimowa opona na oś przyczepy, zaprojektowana z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Głęboka i szeroka konstrukcja bieżnika zapewnia zwiększenie przebiegu i wysoką odporność na zużycie. Znajdujące się na bieżniku wypychacze i rowki w kształcie lejków zmniejszają zatrzymywanie kamieni i poprawiają podatność opony na bieżnikowanie. Opona dostępna w dystrybucji ITR S.A. w rozmiarach: 275/70R22.5; 265/70R19.5.
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?


