Kultura Edukacja
Opony ciężarowe YOKOHAMA – efektywność i bezpieczeństwo warunkach zimowych
Innowacyjne technologie produkcyjne, stosowane w zimowych oponach ciężarowych, mają za zadanie poprawić parametry hamowania, trakcję, zapewnić lepszą sterowność i stabilność prowadzenia na ośnieżonej lub oblodzonej nawierzchni. Właściwy dobór opon w sezonie zimowym to mniejsza ilość wypadków i awarii w transporcie regionalnym i dalekobieżnym.
YOKOHAMA 901ZS – opona zimowa na oś kierowaną
Zimowa opona na oś kierowaną, zaprojektowana z zastosowaniem najnowszej technologii Zenvironment, wykorzystującej nowy profil karkasu oraz konstrukcję wewnętrznej wkładki, poprawiającej przeciwdziałanie starzeniu opony. Blokowa rzeźba bieżnika z licznymi rowkami wzdłużnymi poprawia trakcję na drogach pokrytych śniegiem i lodem. W produkcji zastosowano ulepszoną mieszankę karkasu oraz nowy sposób jej przygotowania – przy niższej temperaturze i wyższym momencie obrotowym – zapewniający oponie zwiększoną odporność na zużycie. Dzięki większej elastyczności opona umożliwia obniżenie zużycia paliwa, zachowując jednocześnie większą podatność na wielokrotne bieżnikowanie. Zastosowana na krawędziach bloków technologia SC-Sipe zwiększa równomierność zużycia barku opony. Opona dostępna w rozmiarach 315/80R22.5, 385/55R22.5, 385/65R22.5.
YOKOHAMA SY 397 – zimowa opona na oś napędową
Opona ciężarowa na oś napędową, przeznaczona do eksploatacji w warunkach zimowych. Charakterystyczną cechą bieżnika jest agresywna rzeźba trakcyjna z wieloma rowkami podłużnymi. Zastosowana w produkcji technologia kontroli poślizgu na lodzie – ISC-RIB (Ice Skid Control) zapewnia bardzo dobrą przyczepność zarówno na drodze pokrytej śniegiem i lodem, jak i na mokrej nawierzchni. Model ten charakteryzuje się bardzo głębokim i szerokim bieżnikiem, co gwarantuje jego większą trwałość. Znajdujące się w bieżniku wypychacze kamieni i rowki w kształcie lejków zapobiegają zatrzymywaniu kamieni i poprawiają podatność na bieżnikowanie. Po osiągnięciu zużycia na poziomie 50%, model może być nadal wykorzystywany jako opona całoroczna. SY 397 dostępna jest w rozmiarach 275/70R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5, 315/80R22.5, 12R22.5.
YOKOHAMA MY 507
Zimowa opona na oś przyczepy, zaprojektowana z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Głęboka i szeroka konstrukcja bieżnika zapewnia zwiększenie przebiegu i wysoką odporność na zużycie. Znajdujące się na bieżniku wypychacze i rowki w kształcie lejków zmniejszają zatrzymywanie kamieni i poprawiają podatność opony na bieżnikowanie. Opona dostępna w dystrybucji ITR S.A. w rozmiarach: 275/70R22.5; 265/70R19.5.
-
Jak wybrać półkotapczan?
-
Księga oszczędnościowa..
-
Jak wybrać idealne kolczyki na..
-
Czy każdy może napisać powieść?..
-
Noclegi apartamenty Róża Wiatrów..
-
Bezpłatne webinarium pt. Czy..
-
Kurtyny spawalnicze i ich..
-
Dieta ketogeniczna – czym jest,..
-
Węże strażackie: Kluczowe..
-
Automatyczny Trading Krypto dla..
-
Centrum Leczenia Jelit w Poznaniu..
-
AG.pl oferuje szeroki asortyment..
-
Klinika Centrum Terapii Jelit –..
-
Serwis Niedźwiedzia w Luboniu -..
-
Pyłek pszczeli - właściwości,..
-
Miód Gryczany - Cudowny Dar Natury
-
Wydajne i bezawaryjne kasy..
-
Jak przygotować samochód do..
-
Carpathian Startup Fest 2024...
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..