Lublin
Na boisku i w mieście WAŻNA JEST DOBRA KOMUNIKACJA

Co łączy tak odległe dziedziny jak komunikację miejską i piłkę ręczną? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że niewiele, ale jeśli się zastanowimy to znajdziemy wspólny mianownik: zarówno dla piłkarek na boisku, jak i dla pasażerów korzystających z usług transportu zbiorowego, ważna jest dobra komunikacja.

Reklama

Przekaz kampanii jest zatem bardzo prosty – na boisku i w mieście ważna jest dobra komunikacja. Ta swoista gra słów stanowi myśl przewodnią i główne hasło wspólnej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego, mistrzynie Polski MKS Selgros Lublin oraz miejskiego przewoźnika - MPK Lublin. Hasło to kryje w sobie wiele aspektów i znaczeń, co sprawia, że każdy odbiorca będzie mógł je zinterpretować indywidualnie.

 

Celem kampanii, która łączy w sobie zarówno aspekt sportowy jak i tematykę transportu publicznego, jest przede wszystkim budowa korzystnego wizerunku lubelskiej komunikacji miejskiej jako komfortowej, szybkiej, ekologicznej, wiarygodnej i niezawodnej. Z drugiej strony kampania promuje klub i jego prospołeczną postawę.

 

Ponad 125 milionów pasażerów skorzystało z usług lubelskiej komunikacji miejskiej w 2015 roku. Stale rosnąca liczba pasażerów to dla ZTM sygnał, że wzrasta rola komunikacji w życiu mieszkańców naszego miasta. Przyjazny transport miejski to inwestycje w tabor, infrastrukturę oraz jakość usług przewoźników. Kampania, nawiązując do sportowych idei ma również na celu nadal zachęcać do korzystania z komunikacji miejskiej.

 

Kreacja kampanii została oparta na zestawieniu wizerunku zawodniczek i sytuacji boiskowych z pozytywnymi zmianami, jakie zaszły w komunikacji miejskiej. W warstwie graficznej zostały ukazane optymistyczne wizerunki zawodniczek w zestawieniu z boiskiem i nowoczesnymi elementami komunikacji miejskiej. Ambasadorkami kampanii są lubelskie szczypiornistki i jednocześnie reprezentantki Polski w piłce ręcznej. Swojego wizerunku użyczyły: bramkarka Weronika Gawlik, rozgrywające Iwona Niedźwiedź, Marta Gęga i Alesia Mihdaliova, obrotowa Joanna Drabik oraz trener Sabina Włodek.

 

Niezwykle ważnym elementem tej kampanii są wspólne działania klubu i organizatora komunikacji miejskiej, zachęcające z jednej strony do korzystania z przejazdów autobusami i trolejbusami, a z drugiej do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych z udziałem MKS Selgros Lublin.
 

Reklama________________________________________________________________________________
 

Optima              
Zamów kuriera

Paczki, przesyłki
 

Kurier-Lublin.pl

Bezpłatna dostawa
sklepu spożywczego


tel. 534-787-231

WDomowychCenach.pl

 

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________
 

Ale to jeszcze nie koniec atrakcji. Dla pierwszych 30 osób, które dowolnym kanałem dystrybucji (np. w automacie biletowym, punkcie sprzedaży, sklepie internetowym) zakupią bilety okresowe długoterminowe (30, 90 lub 150-dniowe) czekają bilety na mecze rundy Play Off z udziałem Klubu MKS Selgros Lublin (terminy meczy: 10 kwietnia, 23 kwietnia oraz 24 kwietnia). Bilety na mecze będą do odebrania w siedzibie ZTM w Lublinie, przy al. Kraśnickiej 25, pok. nr 3 obok Biura Obsługi Klienta. Liczy się kolejność zgłoszeń. Przy odbiorze niezbędna będzie Karta Biletu Elektronicznego, w celu weryfikacji daty zakupu biletu okresowego. Na pierwszą partię 10 biletów na mecz, który odbędzie się 10 kwietnia, mają szansę osoby, które zakupią bilet okresowy najwcześniej 22 marca. Następna „dziesiątka” biletów trafi do pasażerów, którzy zakupią bilety od 1 kwietnia, z kolei ostatnią partię biletów na mecz otrzymają osoby, które zakupią bilety okresowe od 12 kwietnia.

 

Głównym kanałem promującym kampanię są plakaty. Ponad 2000 plakatów będzie eksponowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz w autobusach i trolejbusach, podczas meczy oraz w punktach sprzedaży biletów i w Biurze Obsługi Klienta ZTM. Dodatkowo, reklama będzie emitowana na 50 monitorach LCD zamontowanych wewnątrz pojazdów. Na stronach internetowych oraz profilach Facebook organizatorów wyświetlane będą informacje i banery. Nośnikami będą również bilety komunikacji miejskiej z hasłem kampanii oraz bandy LED na meczach MKS Selgros Lublin.
 

Kampania potrwa do końca wakacji.




stat4u PortalPOLSKA.pl