Wiele miast (351)

Młodzi wchodzą na rynki europejskie, bez kompleksów


Polski biznes w rękach młodych, zdolnych ludzi pokolenia internetowego nabiera tempa rozwoju.
 
Dominik Ordowski, rocznik 1990, urodzony i mieszkający w Zawierciu uruchomił sklep internetowy OnlineMarket.com.pl 
który uzyskuje 
już 120 tysięcy złotych obrotów miesięcznie,
a są 
dalsze plany rozwojowe, stopniowo, na dużą skalę.

Reklama
Do najpopularniejszych branż w sprzedaży internetowej należą: odzież i akcesoria, książki, płyty i filmy, telefony i akcesoria GSM, sprzęt RTV i AGD; kosmetyki i perfumy, obuwie, sprzęt komputerowy, odzież sportowa, artykuły dziecięce i zabawki, samochody i części samochodowe, gry komputerowe, meble i wystrój wnętrz, a w ostatnim czasie także artykuły spożywcze. 


W pakowaniu produktów i wysyłce pomaga Izabela Jakubowska, dobra znajoma rodziny
   
Sklepy internetowe z odzieżą, obuwiem, a także bielizną i wszelkiego rodzaju dodatkami to nieustające źródło inspiracji na tych, którzy planują otworzyć własny sklep internetowy. Gdy wybierzemy już odpowiednią branżę dla naszego sklepu internetowego powstaje ważne i niełatwe zadania doboru odpowiedniego dostawcy.
 
Określenie warunków współpracy z hurtownią oraz ustalenie cen produktów na odpowiednim poziomie jest kluczową kwestią dla powodzenia sklepu internetowego.

Pamiętać przy tym należy o nowoczesnych rozwiązaniach IT, gwarantujących stałe połączenie
z bazą produktową dostawcy. 
 
Zapewniają one zawsze aktualną ofertę produktową w sklepie oraz, co bardzo ważne, oszczędzają ogrom pracy potrzebnej w związku z aktualizacją stanów magazynowych i cen.
 
- Z tego, co zauważyliśmy największą sprzedaż ma dział IT, AGD i branża odzieżowa ogólna, ale też i dziecięca – mówi Dominik Ordowski, organizator Onlinemarket.com.pl  - Najwięcej sprzedaży odbywa się z terenu Polski, lecz zakupy poprzez europejskie platformy sprzedaży dają nam również wejście na rynek europejski. Pod koniec miesiąca uruchomimy już w całej naszej ofercie dodatkowe opcje – dla klientów zagranicznych. 
 
Młodzi menadżerowie nie mają kompleksów, mądrze wykorzystują przynależność Polski do Unii Europejskiej, co nam daje dostęp do rynków europejskich. - Plany mamy szerokie, lecz to już tajemnica firmy – dodaje Dominik Ordowski, uśmiechając się przepraszająco. - Nie chcemy się chwalić na tym etapie naszymi pomysłami, aby nie konkurencja nie zabrała nam naszych pomysłów. Będziemy informować na bieżąco o uruchamianiu nowych koncepcji sprzedażowych
w naszym sklepie.
 
(ac)

 
Publikacja promocyjna

 
stat4u PortalPOLSKA.pl