Wiele miast (380)

Milka tworzy magię Świąt

Ruszyła właśnie świąteczna kampania marki Milka. Opiera się ona na dwóch głównych filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze SZLACHETNĄ PACZKĄ oraz wyjątkowym konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana kompleksowo: poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
 

Reklama

 Milka tworzy magię Świąt
Nowa świąteczna kampania marki

 
Ruszyła właśnie świąteczna kampania marki Milka. Opiera się ona na dwóch głównych filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze SZLACHETNĄ PACZKĄ oraz wyjątkowym konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana kompleksowo: poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
 
Milka po raz drugi pomaga pomagać
 
Zeszłoroczna edycja SZLACHETNEJ PACZKI zaowocowała ogromnym zaangażowaniem Polaków w pomaganie – zjednoczyła w tej szlachetnej idei blisko milion osób, które pomogły 19 580 rodzinom.
W tym roku Milka postanowiła ponownie zaangażować się w tę świąteczną akcję, obchodzącą 15-lecie swojej działalności. Aby uczynić te Święta wyjątkowymi dla wielu potrzebujących rodzin, Milka po raz drugi przekazała na działalność Szlachetnej Paczki pół miliona złotych. Każdy może włączyć się w pomoc, wybierając podczas zakupów produkty Milka na Święta. Marka zachęca też do przygotowania własnej paczki – od 21 listopada poprzez stronę www.szlachetnapaczka.pl można wybrać Rodzinę. Czas Świąt, czas bycia razem wyjątkowo sprzyja umacnianiu relacji – pomagając razem, czynimy świat i siebie lepszymi, do czego gorąco zachęca Milka.
 
Najmilsze i największe życzenia w Polsce
 
Milka postanowiła również w te Święta zaskoczyć konsumentów i dać im szansę na złożenie życzeń swoim najbliższym w nietypowy sposób. W tym celu przygotowała konkurs konsumencki, w którym zachęca wszystkich do ciepłych, świątecznych gestów. Zasady są proste: pomiędzy 23 listopada a 6 grudnia wystarczy wysłać życzenia poprzez www.fioletowastrona.pl; 8 grudnia poznamy trzystu zwycięzców konkursu. Ich życzenia znajdą się nie tylko w skrzynce mailowej bliskiej osoby, ale także pojawią się na tablicy reklamowej w drugiej połowie grudnia w wybranej lokalizacji w Polsce!
 
„Cały rok czekaliśmy na magiczny czas Świąt. Długo zastanawialiśmy się nad tym, co możemy zrobić, aby uczynić tegoroczne Święta Polaków naprawdę wyjątkowymi. Zapraszamy do udziału w naszym konkursie wszystkich, którzy chcieliby w niezwykły sposób podkreślić siłę relacji łączących ich z najbliższymi. Kto wie, czyje życzenia zobaczą mieszkańcy największych miast Polski? Ponadto kupując produkty Milka każdy z nas wspiera bożonarodzeniową akcję SZLACHETNA PACZKA. Dzięki takim drobnym gestom możemy pomóc potrzebującym i sprawić, że ich Święta będą piękniejsze.” –mówi Urszula Czerniawska, Junior Brand Manager Milka, Mondelez Polska.
 
Komunikacja akcji

Akcja świąteczna Milki jest wsparta zintegrowanymi działaniami w telewizji (emisja spotu w TV, VOD i kinach), a także obszarze digital oraz w punktach sprzedaży i na outdoorze. Spot zobaczyć można od 16 listopada w głównych stacjach tv. Podczas tegorocznej kampanii marka zaplanowała intensywne działania komunikacyjne adresowane do użytkowników mediów społecznościowych (Facebook, YouTube); zadbała przy tym o wygodę coraz większego grona użytkowników Facebooka korzystających z urządzeń mobilnych. Będą oni mogli zobaczyć filmiki zachęcające do wsparcia Szlachetnej Paczki w wygodnym formacie 1:1. Przy okazji ponownej kooperacji ze Szlachetną Paczką Milka zaangażowała do współpracy także blogerów, którzy co roku są niezwykle ważnym kanałem mobilizującym internautów do wsparcia akcji.
Za pomysł, strategię, kreację, komunikację w mediach społecznościowych, budowę strony internetowej i koordynację wszystkich aktywności odpowiada agencja SMG we współpracy z Mondelez Polska.Spot zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Carat, a za działania PR – agencja RC2. 

Więcej informacji na temat świątecznej kampanii marki można znaleźć na stronie www.fioletowastrona.pl
stat4u PortalPOLSKA.pl