Warszawa
Marcin Ruciński nowym dyrektorem sprzedaży w Tech Data Polska

Mając wieloletnie doświadczenie w sprzedaży w takich segmentach jak Retail, SMB czy E-commerce, a także na polu zarządzania zespołem i strategią, Marcin Ruciński od września b.r. pełni funkcję dyrektora sprzedaży u czołowego dystrybutora IT – Tech Data Polska. Poprzednio związany był z firmą ABC Data.

Reklama
Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była  możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński. 
 
Przed nowym dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów. 
Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami. 
 
Obowiązki dyrektora sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.
 
O Tech Data
Tech Data Corporation jest jednym z największych na świecie dystrybutorów produktów, usług i rozwiązań technologicznych. Zaawansowane możliwości logistyczne firmy i oferowane usługi o wartości dodanej umożliwiają 115 000 resellerów skuteczne i ekonomiczne zaspokajanie różnorodnych potrzeb technologicznych użytkowników końcowych w ponad 100 krajach. W roku finansowym zakończonym 31 stycznia 2015 r. Tech Data uzyskała sprzedaż netto na poziomie 27,7 mld USD. Firma zajmuje 107. miejsce na liście Fortune 500® i jest jedną z „Najbardziej podziwianych firm świata” według rankingu Fortune. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na stronie www.techdata.com lub obserwując nas w serwisach Facebook i Twitter.
 
Paulina Skowron
MarCom Manager
stat4u PortalPOLSKA.pl