Wiele miast (351)

MAKRO przybliża życie codzienne polskich przedsiębiorców z sektora gastronomicznego

11 października br. na klientów restauracji, sklepów i punktów usługowych czekać będą liczne oferty specjalne przygotowane z okazji ,,Dnia Własnego Biznesu”. W ramach akcji firma MAKRO Cash&Carry Polska przygotowała serię filmów pokazujących dzień z życia polskich przedsiębiorców.

Reklama


,,Dzień Własnego Biznesu” to wydarzenie, podczas którego sklepy, restauracje   i punkty usługowe zaproponują klientom specjalną ofertę produktów i usług. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego, a także podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę.

Firma MAKRO Cash&Carry Polska przygotowała cykl filmów pokazujących dzień z życia polskich przedsiębiorców. W projekcie udział wzięły trzy lokale gastronomiczne: azjatycka kuchnia fusion ‘’Shoku’’, serwujący kanapki klasy premium ‘’Pogromcy Meatów’’ oraz włoska restauracja ‘’Len Arte’’.

Na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl znajdują się szczegółowe informacje na temat wydarzenia oraz interaktywna mapa, na której widoczne są przedsiębiorstwa biorące udział w inicjatywie wraz z ofertą specjalną.

Partnerami ,,Dnia Własnego Biznesu" są: specjalizująca się w zakresie technologii i rozwiązań płatniczych Visa, największy polski serwis z recenzjami restauracji Zomato oraz reprezentująca małe i średnie przedsiębiorstwa Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: matrocafe.pl, Newsweek Polska, wyborcza.biz oraz Radio Zet.

Filmy dostępne są pod linkami:

Prawdziwa włoska robota, czyli historia miłośników dobrej kuchni - Len Arte: bit.ly/2dxow8Z

Gdzie zjeść dobrą kanapkę? Zobacz jak robią to Pogromcy Meatów: bit.ly/2d5zLG3





MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)

stat4u PortalPOLSKA.pl