Lublin
Lubelskie w Tel Awiwie

Izraelski Tel Awiw to kolejne miasto, w którym województwo lubelskie promowało swoje walory turystyczne oraz potencjał gospodarczy. W dn. 10-11 lutego br. odbyła się XXI edycja międzynarodowych targów turystyki International Mediterranean Tourism Market, w której udział wzięli przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego, lubelskich biur podróży: Watra Travel, Quand, Atlas Travel oraz Portu Lotniczego Lublin.

Reklama

Targom, będącym jedynym tego typu wydarzeniem w Izraelu, towarzyszyły liczne seminaria oraz prezentacje poszczególnych krajów i regionów. Lubelskie promowało się w ramach polskiego stoiska wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną, Muzeum Historii Żydów Polskich oraz Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Na stoisku obecni byli także przedstawiciele Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Tel Awiwie.

Reklama________________________________________________________________________________

BEZPŁATNIE PRZYWOZIMY
   
Zakupy w Lublinie
    
Tel. (w godz. 7-22) 534 - 787 - 231
do domów, biur, warsztatów itp.

________________________________________________________________________________________

Stoisko polskie cieszyło się dużą popularnością zarówno wśród izraelskich biur podróży, touroperatorów, jak i wśród indywidualnych osób poszukujących oferty turystycznej obejmującej nie tylko elementy żydowskiej kultury i martyrologii, ale przede wszystkim propozycji dla aktywnego spędzenia czasu oraz ofert typu city break. Ze względu na związki historyczne pomiędzy obydwoma krajami liczne grono odwiedzających było zainteresowanych ofertą dziedzictwa kulinarnego i smakami, które znało z przeszłości lub z opowieści starszych pokoleń.

Udział w targach połączony był z misją gospodarczą, w ramach której Perła Browary Lubelskie S.A. miała możliwość spotkania się z potencjalnymi kontrahentami z branży spożywczej, nawiązania nowych kontaktów oraz poznania specyfiki rynku izraelskiego. Ponadto, wyjazd umożliwił promocję regionu lubelskiego jako prężnie rozwijającego się ośrodka gospodarczego i miejsca przyjaznego dla biznesu.


Wyjazd  zorganizowany został przez województwo lubelskie w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego" finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013, Działanie 2.4 Marketing Gospodarczy, Schemat B.

(ac)


 

stat4u PortalPOLSKA.pl