REGULAMIN Konkursu plastycznego „MASKOTKA SULIMIRA”
Cele konkursu:
1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu graficznego „Maskotki Sulimira”, kojarzącej się z naszym regionem i promującym Miasto. Maskotka ma stać się wizytówką miasta Sulmierzyce, odwoływać się do kultury, tradycji i klimatu regionu. Będzie wykorzystywana, jako wizerunek miasta przy różnego rodzaju kampaniach reklamowych, imprezach, wydarzeniach i na materiałach promocyjnych.
2. Aktywizacja, mobilizacja i pobudzenie zaangażowania uczniów i mieszkańców miasta Sulmierzyce poprzez możliwość uczestniczenia w budowaniu tożsamości mieszkańców naszego miasta.
Informacje ogólne:
1. Organizatorem konkursu plastycznego „Maskotka Sulimira” jest Zespół Szkół Publicznych im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach, Sulmierzycki Dom Kultury
oraz Urząd Miasta Sulmierzyce.
2. Tematem jest zaprojektowanie maskotki .
3. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 18.03.2016 r.
4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21.03.2016 r.
5. Zgłoszenie udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptowaniem warunków Regulaminu Konkursu.
Zakres przedmiotowy konkursu:
1. Prace konkursowe mogą być przygotowane ręcznie lub komputerowo.
2. Technika dowolna (akwarela, pastel, tempera, wycinanka, kolaż, kredki, techniki
mieszane); format A 3- pełny kolor.
3. Kryteria konkursu:
1) maskotka powinna być identyfikowana z Rycerzem Sulimirem,
2) maskotka może mieć nazwę i opis rodzaju zastosowanego materiału do wykonania maskotki.
Założenia konkursu:
1. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy uczeń,
mieszkaniec naszego miasta, powiatu i regionu.
2. Prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę.
3. Autor może nadesłać maksymalnie jeden projekt graficzny.
4. Prace muszą być pracami autorskimi, nienagrodzonymi wcześniej w innych tego typu konkursach.
Informacje o oświadczeniu, jakie mają dostarczyć uczestnicy konkursu:
1. Uczestnik konkursu powinien dołączyć pisemne oświadczenie, że zapoznał się
z regulaminem konkursu. Dane osobowe uczestników będą wykorzystane wyłącznie
w celu wyłonienia zwycięzcy i przyznania nagrody.
Uczestnicy składają pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na nieodpłatne przeniesienie na miasto Sulmierzyce autorskich praw majątkowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) do projektu graficznego maskotki oraz do jej nazwy na polach eksploatacji i na wykonywanie praw zależnych; pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz oświadczenie o pełnoletniości (lub wyrażeniu zgody opiekuna na udział w konkursie osoby niepełnoletniej), karta zgłoszeniowa
i oświadczenia stanowią załącznik nr 1
Miejsce, termin i sposób składania projektu graficznego:
1. Informacje dotyczące konkursu na projekt graficzny umieszczone mogą być na łamach mediów lokalnych oraz na stronie Zespołu Szkół Publicznych
w Sulmierzycach, Sulmierzyckiego Domu Kultury w Sulmierzycach, Urzędu Miasta
w Sulmierzycach.
2. Projekt graficzny maskotki należy umieścić w kopercie zawierającej dane osobowe (imię, nazwisko, wiek autora, dokładny adres i numer telefonu oraz adresem-email) oraz niezbędne oświadczenie.
3. Projekty graficzne maskotki należy składać w Zespole Szkół Publicznych
w Sulmierzycach (sekretariat szkoły) lub przesyłać pocztą na adres zespołu
w terminie do 18.03.2016 r. (decyduje data stempla pocztowego).
4. Kopertę zawierającą projekt graficzny maskotki, z danymi osobowymi należy opisać :
„KONKURS NA MASKOTKĘ SULIMIRA”
Zespół Szkół Publicznych im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach ul. Szkolna 2
Zasady wyboru projektu maskotki:
1. O wyłonieniu zwycięzców konkursu zadecyduje specjalnie do tego celu powołane jury.
2. Komisja nadzorować będzie prawidłowy przebieg Konkursu.
3. Projekty niezgodne z regulaminem konkursu, nie będą oceniane.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wezwania do uzupełnienia niezbędnych oświadczeń, w przypadku stwierdzenia ich braku.
5. Organizatorowi przysługuje prawo do niewyłonienia zwycięzcy.
6. Decyzje Komisji są ostateczne i nieodwołalne.
Zasady przyznawania nagród:
1. Organizator w konkursie wyłoni Zwycięzcę. Dopuszczalne jest przyznanie wyróżnień.
2. Laureat konkursu zostanie powiadomiony o przyznaniu nagrody ustnie, telefonicznie lub pisemnie.
3. Przekazanie nagród odbędzie się 3 maja 2016 r. podczas Jarmarku w Grodzie Sulimira.
4. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w konkursie oraz przygotowaniem projektu graficznego maskotki ponosi uczestnik konkursu.
5. Informacja o wynikach, terminie i miejscu wręczenia nagrody zostanie podana na stronie internetowej: Zespołu Szkół Publicznych w Sulmierzycach, Sulmierzyckiego Domu Kultury oraz Urzędu Miasta w Sulmierzycach.
Postanowienia końcowe:
1. Zgłoszenie projektu maskotki do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem majątkowych praw autorskich do tego projektu i jego nazwy na wszystkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na:
1) utrwalenie i zwielokrotnienie wszelkimi technikami,
2) publiczne prezentowanie,
3) umieszczenie w sieci Internet,
4) wprowadzenie do komputerów zamawiającego,
5) nieodpłatne wprowadzenie do obrotu projektu graficznego,
6) druku i produkcji materiałów informacyjnych i promocyjnych z wykorzystaniem projektu graficznego,
7) tworzenie na jego podstawie nowych opracowań,
8) zwielokrotnienia określoną techniką, w tym na nośnikach elektronicznych
i udostępnienia osobom trzecim.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE
CZEKAJĄ NA WAS CENNE NAGRODY RZECZOWE
Załącznik nr 1
Oświadczenie
Wyrażam zgodę na udział w konkursie „Maskotka Sulimira” Sulmierzyce
.........................................................................
(imię i nazwisko uczestnika)
oraz wyrażam zgodę na nieodpłatne przeniesienie na Miasto Sulmierzyce autorskich praw majątkowych. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz informuję, że zapoznałem się z regulaminem konkursu.
...................................................................