Wiele miast (345)
KiK szuka partnerów biznesowych w całej Polsce

Firma KiK, najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów odzieżowo - tekstylnych, sukcesywnie zwiększa udziały w Polsce i na arenie międzynarodowej. Sieć KiK, od 2012 roku z sukcesem prowadząca działalność na rynku polskim, posiada obecnie ponad 3200 sklepów w ośmiu krajach Europy, a od listopada 2013 roku podejmuje działania handlowe w Holandii. W związku z planami dalszej ekspansji w Polsce, firma poszukuje partnerów biznesowych z całego kraju, którzy są zainteresowani długotrwałą współpracą - poinformował Rafał Wójcicki z GutPR.

Reklama
Sieć sklepów KiK dynamicznie rozwija działalność, stawiając na zwiększanie udziałów w polskim rynku i wzrost zatrudnienia. Założeniem strategicznym przyjętym w roku 2013 jest poszerzenie sieci obecnych sklepów i otwarcie jeszcze kilkudziesięciu obiektów tak, aby w okresie najbliższych 12 miesięcy funkcjonowało blisko 100 nowych sklepów. Z tego względu właściciele marki są otwarci na propozycje długoterminowej współpracy od partnerów biznesowych, oferujących lokalizacje przeznaczone na wynajem sklepów KiK - poinformował

Strategiczny rozwój

Sieć KiK realizuje międzynarodowy koncept, który doskonale sprawdza się na polskim rynku, przynosząc właścicielom duże powody do zadowolenia. Przychody firmy sukcesywnie rosną, a każdego miesiąca sieć otwiera nowe sklepy. Są one zlokalizowane zarówno w dużych, jak i małych i średnich miejscowościach, w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach, czy przy ulicach w centrum miasta. Kluczowym aspektem przy wyborze strategicznego miejsca jest rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy danej lokalizacji. Sukces związany z wprowadzeniem marki i jej spopularyzowaniem wśród polskich klientów pozwolił rozwinąć koncept właścicieli marki w firmę o stabilnej pozycji w branży handlowej.

-Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich naszych sklepów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach. Tylko w tym roku chcemy uruchomić kilkadziesiąt kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania na następne lata działalności w Polsce sięgają dużo dalej.
Z polityką rozwojową wiąże się również rozrost kadr firmy. Chcemy wraz z poszerzaniem sieci sklepów, zwiększać zatrudnienie. Liczymy, że w związku z przyjętą strategią w ciągu najbliższego roku zapewnimy miejsca pracy dla wielu nowych pracowników
- podkreśla Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Współpraca partnerska

Wobec przyjętych założeń sieć sklepów KiK planuje sukcesywny rozwój, zwiększając obroty i poszerzając zasięg działalności na obszarze całej Polski. W najbliższym czasie KiK planuje otwarcie sklepu w Bytomiu i Dębicy, jednak plany nie ograniczają się wyłącznie do zdobycia nowych rynków. Właściciele sieci zakładają stabilny i systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją. W związku z tymi planami KiK aktywnie poszukuje lokalizacji, które będą odpowiednie jako obiekty handlowe przeznaczone na nowe sklepy KiK. Właściciele liczą także na oferty od partnerów biznesów.

Mariusz Kulik: -Jesteśmy otwarci na propozycje od właścicieli nieruchomości, zainteresowanych długotrwałym wynajmem lokali naszej firmie. Chcemy rozszerzać naszą sieć i dynamicznie realizować politykę ekspansji regionalnej. Strategia długofalowej współpracy, która jest naszym założeniem, podkreśla naszą stabilność, rzetelność i wiarygodność jako partnera godnego zaufania, z sukcesem rozwijającego działalność i dbającego o pozytywne kontakty z obecnymi oraz potencjalnymi kontrahentami. Wierzę, że wartości i zasada partnerstwa, którymi kierujemy się w negocjacjach z partnerami biznesowymi, zarówno z dużymi firmami, jak i z osobami prywatnymi, będą dla właścicieli obiektów handlowych wyznacznikiem zastosowania dobrych praktyk w biznesie. Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby negocjowane przez nas i naszych partnerów warunki odzwierciedlały zrównoważony i symetryczny poziom. Dążymy bowiem do osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego dla obu stron.

Profesjonalizm i wysoka jakość usług, zarówno pod względem obsługi klientów, jak i standardów związanych z pozyskiwaniem nowych lokalizacji i nawiązywaniem współpracy z partnerami biznesowymi, przekładają się na coraz większą popularność sieci KiK i uznanie wśród klientów. Ten przemyślany koncept pozwala kontynuować rozwój silnej marki, z ugruntowaną pozycją i obiecującymi perspektywami.

Oprac. RM
stat4u PortalPOLSKA.pl