Kultura Edukacja
Kampania świątecznych okazji w Komfort
Od 6 listopada trwa świąteczna akcja prosprzedażowa Komfortu. Marka promuje trzy nowe wzory dywanów i zachęca 50% rabatami. Działania wsparte zostały kampanią reklamową w telewizji i internecie, outdoorze, gazetką promocyjną, a także materiałami POS.
Okazje na święta
Timing akcji nawiązuje do Świąt. Okres przedświąteczny to szalony czas zakupów i przygotowań.
„Każda pani domu chce, aby w Święta jej dom wyglądał wyjątkowo i odświętnie, a nowy dywan doskonale odmieni wnętrze. W ramach akcji szczególnie promujemy trzy dywany: puszysty shaggy Portofino, orientalny Mesta o wzorze inspirowanym modną marokańską koniczyną oraz bardzo efektowny Belis ozdobiony pięknym kwiatowym wzorem. Każdy z nich adresowany jest do innej grupy konsumentek”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
Od 6 listopada w ofercie Komfort pojawiło się wiele nowych wzorów dywanów, z którymi można zapoznać się na www.komfort.pl lub w dystrybuowanej gazetce promocyjnej. Dodatkowo marka wprowadziła do oferty nowe kategorie produktów: koce, pledy i poduszki, które dopełniają ofertę dekoracji do domu.
Kampania reklamowa
Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa. 15-sekundowy spot emitowany jest od 13 listopada w telewizji TVN, TVP1, TVP2, TVN Style, TVN7, TVN24, a także na kanałach tematycznych TVP. Fabuła stanowi kontynuację linii kreatywnej, prezentowanej we wcześniejszych kampaniach. Bohaterami jest para młodych ludzi z sympatyczną i bardzo rezolutną córką. Żartobliwa i lekka formuła konsekwentnie nawiązuje do procesu wybierania produktów (tym razem dywanu) oraz podejmowania decyzji, jednocześnie ukazując różnorodność oferty, atrakcyjne okazje cenowe oraz profesjonalne doradztwo, które jest jednym z wyróżników sieci.
„Zdecydowaliśmy się wykorzystać dotychczasową linię kreatywną spotów, gdyż reklama została dobrze odebrana przez widzów i ma wpływ na generowanie sprzedaży w naszych salonach. Dopasowaliśmy ją jednak do promowanej kategorii produktów. Tym razem para młodych ludzi zastanawia się nad kupnem dywanu, a scena nakręcona jest przy nowej przebudowanej strefie ekspozycji. Naszym celem jest zarówno budowanie emocjonalnego związku klienta z marką, jak i prezentacja nowego standardu salonów, które przechodzą metamorfozę.” – dodaje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.
Kampania realizowana jest również w internecie, outdorze oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży. W sklepach sieci pojawiły się dedykowane bannery, hangery, plakaty oraz przede wszystkim gazetka promocyjna, prezentująca świąteczną ofertę i inspirująca do zakupów.
Nad produkcją spotu i materiałów POSM czuwał dział marketingu Sklepy komfort S.A. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.
Gazetka promocyjna: http://gazetka.komfort.pl/
-
Jak wybrać półkotapczan?
-
Księga oszczędnościowa..
-
Jak wybrać idealne kolczyki na..
-
Czy każdy może napisać powieść?..
-
Noclegi apartamenty Róża Wiatrów..
-
Bezpłatne webinarium pt. Czy..
-
Kurtyny spawalnicze i ich..
-
Dieta ketogeniczna – czym jest,..
-
Węże strażackie: Kluczowe..
-
Automatyczny Trading Krypto dla..
-
Centrum Leczenia Jelit w Poznaniu..
-
AG.pl oferuje szeroki asortyment..
-
Klinika Centrum Terapii Jelit –..
-
Serwis Niedźwiedzia w Luboniu -..
-
Pyłek pszczeli - właściwości,..
-
Miód Gryczany - Cudowny Dar Natury
-
Wydajne i bezawaryjne kasy..
-
Jak przygotować samochód do..
-
Carpathian Startup Fest 2024...
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..