Kultura Edukacja
Jak coś robisz, rób to ze Staropolanką
Rusza nowa, duża kampania wizerunkowa marki Staropolanka. Obejmie ona swoim zasięgiem zarówno kanał telewizyjny, internetowy, outdoorowy, jak i punkty sprzedażowe oraz eventy, w które marka będzie zaangażowana. Tak szeroka odsłona Staropolanki jest związana z nową strategią marketingową wody, a hasłem przewodnim całej kampanii będzie: „Jak coś robisz, rób to z wodą!”
- Cała kampania reklamowa Staropolanki koncentruje się na obecnych i przyszłych konsumentach, do których chcemy dotrzeć z informacją, że woda z minerałami, to źródło pozytywnych zmian, jakie mogą nastąpić w życiu każdego człowieka, i że nasza woda, to nie tylko zaspokajanie pragnienia i uzupełnianie minerałów, ale zmiana jakości życia – mówi Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich S.A., producenta Staropolanki i Wielkiej Pieniawy. – Chcemy również, poprzez taką odsłonę naszej marki, sukcesywnie budować grono zaangażowanych, świadomych fanów naszych produktów, którzy będą po nie sięgali ze świadomością, że pijąc Staropolankę z minerałami ich organizm będzie zdrowszy, a poprzez to ich życie będzie lepsze – dodaje Bogdan Szladewski.
Z nowej kampanii wizerunkowej płynie informacja, że produkty Staropolanki pasują do wielu życiowych aktywności, zarówno tych fizycznych jak również aktywności umysłowych. A pamiętajmy, że każda czynność może wpływać na zdrowie, urodę i samopoczucie. Dlatego też w różnych miejscach miast, objętych kampanią pojawią się liczne materiały outdoorowe z kluczowymi hasłami, wskazującymi, że w danej sytuacji również można coś robić dla siebie. Hasła, które będą towarzyszyć kampanii, takie jak: „Kiedy oglądasz, sącz emocje - jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy śpiewasz, przelewaj rytm – jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy trenujesz, poczuj pragnienie - jak coś robisz rób to z wodą”, mają stanowić zachętę dla konsumentów do sięgania po wodę przez cały dzień, niezależnie od tego co się robi, gdzie się pracuje, niezależnie od wieku, płci i zasobności portfela. To kampania nie tylko wizerunkowa, ale i edukacyjna, pokazująca wartości sięgania po wodę mineralną, która nie tylko uzupełni magnez, wapń oraz inne wartościowe pierwiastki, ale również poprawi nasze samopoczucie, dzięki czemu będziemy lepsi sami dla siebie i dla najbliższego otoczenia.
Długofalowa kampania wizerunkowa Staropolanki wpisuje się w nową strategię marketingową brandu. Przez cały czas jej trwania marka będzie widoczna w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i w internecie, a w największych miastach Polski zintensyfikowana zostanie kampania outdoorowa. Kampania wizerunkowa Staropolanki zakłada również obecność wody na różnego typu eventach, szczególnie o charakterze sportowym, ponieważ woda mineralna ziemi kłodzkiej już od kilku lat jest bardzo aktywna w tym obszarze. Ponadto, komunikacyjnym wsparciem będą kanały społecznościowe, w tym głównie Facebook, gdzie internauci będą mogli na bieżąco śledzić kolejne odsłony kampanii oraz będą mogli się angażować w liczne konkursy i aktywności społeczne.
***
Uzdrowiska Kłodzkie – Grupa PGU z siedzibą w Polanicy-Zdroju prowadzą działalność w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji, profilaktyki, lecznictwa ambulatoryjnego, diagnostyki, turystyki zdrowotnej i hotelarstwa w trzech kurortach o wielowiekowej tradycji: Polanicy-Zdroju, Dusznikach-Zdroju i Kudowie-Zdroju, oraz działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju.
***
Naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki Staropolanka pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu jej produkty różnią się między sobą smakiem i składem mineralnym. Ale mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter.
Bogata oferta produktów sygnowanych znakiem Staropolanka obejmuje wody wysoko-, średnio- i niskozmineralizowane, gazowane, delikatnie gazowane i niegazowane oraz napoje smakowe. To najwyższej jakości wody mineralne, bogate w zrównoważoną ilość składników mineralnych, tak niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto produkty Staropolanki cechują również wyjątkowe walory użytkowe oraz smakowe.
-
Dominika Górska – Szymańska
-
Jak wybrać półkotapczan?
-
Księga oszczędnościowa..
-
Jak wybrać idealne kolczyki na..
-
Czy każdy może napisać powieść?..
-
Noclegi apartamenty Róża Wiatrów..
-
Bezpłatne webinarium pt. Czy..
-
Kurtyny spawalnicze i ich..
-
Dieta ketogeniczna – czym jest,..
-
Węże strażackie: Kluczowe..
-
Automatyczny Trading Krypto dla..
-
Centrum Leczenia Jelit w Poznaniu..
-
AG.pl oferuje szeroki asortyment..
-
Klinika Centrum Terapii Jelit –..
-
Serwis Niedźwiedzia w Luboniu -..
-
Pyłek pszczeli - właściwości,..
-
Miód Gryczany - Cudowny Dar Natury
-
Wydajne i bezawaryjne kasy..
-
Jak przygotować samochód do..
-
Carpathian Startup Fest 2024...
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..