Wiele miast (25)
Jak coś robisz, rób to ze Staropolanką

Rusza nowa, duża kampania wizerunkowa marki Staropolanka. Obejmie ona swoim zasięgiem zarówno kanał telewizyjny, internetowy, outdoorowy, jak i punkty sprzedażowe oraz eventy, w które marka będzie zaangażowana. Tak szeroka odsłona Staropolanki jest związana z nową strategią marketingową wody, a hasłem przewodnim całej kampanii będzie: „Jak coś robisz, rób to z wodą!”

Reklama
Nowa kampania wizerunkowa Staropolanki to nie tylko dalsze wspieranie aktywnego spędzania czasu i zdrowego trybu życia, ale również sposób dotarcia do tych, którzy poszukują najwyższej jakości wody z minerałami, a poprzez którą mogą zmienić swoje życie na lepsze. Bo idea kampanii zakłada mówienie do spragnionych wody z minerałami, którzy jeszcze o tym nie wiedzą, ale właśnie tego potrzebują. A poprzez sięganie po takie produkty mogą zmienić jakość swojego życia, ponieważ Staropolanka, to nie tylko źródło minerałów, ale również zdrowia i dobrego samopoczucia.

 - Cała kampania reklamowa Staropolanki koncentruje się na obecnych i przyszłych konsumentach, do których chcemy dotrzeć z informacją, że woda z minerałami, to źródło pozytywnych zmian, jakie mogą nastąpić w życiu każdego człowieka, i że nasza woda, to nie tylko zaspokajanie pragnienia i uzupełnianie minerałów, ale zmiana jakości życia  – mówi Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich S.A., producenta Staropolanki i Wielkiej Pieniawy. – Chcemy również, poprzez taką odsłonę naszej marki, sukcesywnie budować grono zaangażowanych, świadomych fanów naszych produktów, którzy będą po nie sięgali ze świadomością, że pijąc Staropolankę z minerałami ich organizm będzie zdrowszy, a poprzez to ich życie będzie lepsze – dodaje Bogdan Szladewski.
  
Z nowej kampanii wizerunkowej płynie informacja,  że produkty Staropolanki pasują do wielu życiowych aktywności, zarówno tych fizycznych jak również aktywności umysłowych. A pamiętajmy, że każda czynność może wpływać na zdrowie, urodę i samopoczucie. Dlatego też w różnych miejscach miast, objętych kampanią pojawią się liczne materiały outdoorowe z kluczowymi hasłami, wskazującymi, że w danej sytuacji również można coś robić dla siebie. Hasła, które będą towarzyszyć kampanii, takie jak: „Kiedy oglądasz, sącz emocje - jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy śpiewasz, przelewaj rytm – jak coś robisz rób to z wodą”, „Kiedy trenujesz, poczuj pragnienie - jak coś robisz rób to z wodą”, mają stanowić zachętę dla konsumentów do sięgania po wodę przez cały dzień, niezależnie od tego co się robi, gdzie się pracuje, niezależnie od wieku, płci i zasobności portfela. To kampania nie tylko wizerunkowa, ale i edukacyjna, pokazująca wartości sięgania po wodę mineralną, która nie tylko uzupełni magnez, wapń oraz inne wartościowe pierwiastki, ale również poprawi nasze samopoczucie, dzięki czemu będziemy lepsi sami dla siebie i dla najbliższego otoczenia.

Długofalowa kampania wizerunkowa Staropolanki wpisuje się w nową strategię marketingową brandu. Przez cały czas jej trwania marka będzie widoczna w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i w internecie, a w największych miastach Polski zintensyfikowana zostanie kampania outdoorowa. Kampania wizerunkowa Staropolanki zakłada również obecność wody na różnego typu eventach, szczególnie o charakterze sportowym, ponieważ woda mineralna ziemi kłodzkiej już od kilku lat jest bardzo aktywna w tym obszarze. Ponadto, komunikacyjnym wsparciem będą kanały społecznościowe, w tym głównie Facebook, gdzie internauci będą mogli na bieżąco śledzić kolejne odsłony kampanii oraz będą mogli się angażować w liczne konkursy i aktywności społeczne.
***
Uzdrowiska Kłodzkie – Grupa PGU z siedzibą w Polanicy-Zdroju prowadzą działalność w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji, profilaktyki, lecznictwa ambulatoryjnego, diagnostyki, turystyki zdrowotnej i hotelarstwa w trzech kurortach o wielowiekowej tradycji: Polanicy-Zdroju, Dusznikach-Zdroju i Kudowie-Zdroju, oraz działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju.

***
Naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki Staropolanka pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu jej produkty różnią się między sobą smakiem i składem mineralnym. Ale mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter.

Bogata oferta produktów sygnowanych znakiem Staropolanka obejmuje wody wysoko-, średnio- i niskozmineralizowane, gazowane, delikatnie gazowane i niegazowane oraz napoje smakowe. To najwyższej jakości wody mineralne, bogate w zrównoważoną ilość składników mineralnych, tak niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto produkty Staropolanki cechują również wyjątkowe walory użytkowe oraz smakowe.
-
Dominika Górska – Szymańska
stat4u PortalPOLSKA.pl