Wiele miast (19)
Gdyńska Riviera w nowej odsłonie

Zakończono rozbudowę Centrum Handlowego Riviera w Gdyni. Obiekt ma teraz 118 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Generalnym wykonawcą inwestycji była firma RD bud - poinformował Rafał Wójcicki z agencji GutPR.

Reklama
W trakcie rozbudowy, która trwała od października 2011 roku, dobudowano dwa nowe piętra, o łącznej powierzchni 70 tysięcy metrów kwadratowych. Nowo otwarte centrum podzielono na trzy główne strefy. -W pierwszej znajduje się hipermarket oraz salon ze sprzętem gospodarstwa domowego. W drugiej natomiast zlokalizowano sklepy oferujące asortyment dla dzieci i rodzin. Ostatnią strefę wypełniają salony odzieżowe, w tym marek, których do tej pory w Trójmieście nie było - dodaje Rafał Wójcicki.

Poza 240 butikami, Centrum Handlowe Riviera oferuje również rozwiniętą strefę rozrywki oraz największe w regionie kino 3D o powierzchni 2800 m². Do dyspozycji klientów oddano również strefę punktów gastronomicznych. Centrum dysponuje również parkingiem samochodowym na 2500 miejsc oraz strzeżonym parkingiem mieszczącym 300 rowerów wraz z miejscami serwisowymi.

Eric Agnello, dyrektor generalny firmy RD bud: -Pomysł urzeczywistnienia w Trójmieście nieszablonowego pod względem architektury, jak i oferty usługowo – handlowej centrum handlowego od samego początku stawiał, zarówno przed inwestorem, architektem, jak i wykonawcami, nie lada oczekiwania. Zaproszeni do współpracy przez głównego inwestora, firmę Mayland Real Estate Sp. z o.o, wiedzieliśmy, że nasze dotychczasowe doświadczenie oraz znajomość nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologii i materiałów pozwolą wypracować oczekiwany efekt. Jestem przekonany, że galeria Riviera stanie się prawdziwym centrum rozrywki nie tylko dla mieszkańców Gdyni, ale i wszystkich odwiedzających Trójmiasto.

Oprac: Ryszard Mulek
Fot.RD bud
stat4u PortalPOLSKA.pl