Kultura Edukacja
Duże przedsiębiorstwa zobligowane do raportowania CSR
Od 1 stycznia 2017 roku na skutek wdrożenia unijnej dyrektywy, spółki giełdowe, banki oraz fundusze inwestycyjne, które zatrudniają ponad 500 osób i mają sumę bilansową powyżej 20 mln EUR lub obroty netto powyżej 40 mln EUR, będą musiały raportować tzw. dane pozafinansowe czyli CSR.
- Unia Europejska wymaga przedstawienia w raportach szczegółowych danych. To nie może być tak, że w listopadzie usiądziemy i zaczniemy przygotowywać raport, ponieważ najzwyczajniej nie zdążymy tego zrobić. Jeżeli chodzi o społeczną odpowiedzialność biznesu to nie dotycz ona jednorazowych działań jak np. pomalowanie szkoły. Działalność taka musi się wpisywać w politykę długofalową firmy – mówi newsrm.tv Małgorzata Twardochleb, specjalista ds. PR Procontent Communication.
Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu wiąże się z wieloma wyzwaniami i wiele podmiotów nie jest jeszcze na to gotowych. W związku z zaistniałymi zmianami Procontent Communication organizuje szkolenie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu oraz poradzić w jaki sposób efektywnie prowadzić kampanię społeczną. Odbędzie się ono już 17 maja 2016 roku w Warszawie w godzinach 9.00-17.00.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Treści będą w głównej mierze omawiane na przykładach istniejących dobrych praktyk z Polski i ze świata. Wydarzenie będzie miało charakter warsztatowy. Zaplanowane są ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia.
Reklama_____________________________________________________________________________________
Trwa nabór na nowy rok szkolny! www.TEB.pl w Twoim mieście Szkoły policealne, Liceum dla dorosłych, Kursy zawodowe, szkoły medyczne Technikum, gimnazjum |
Polskie spółki czeka raportowanie danych pozafinansowych. Unia oczekuje składania raportów dotyczących kwestii środowiskowych, społecznych i pracowniczych, ale także poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu. W związku z tymi zmianami postanowiliśmy zorganizować szkolenie z zakresu CSR i podzielić się naszą wiedzą dotyczącą prowadzenia kampanii społecznych. Zachęcamy do wzięcia udziału nie tylko duże firmy, ale również przedstawicieli średnich i małych podmiotów – mówi Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.
Publikacja www.NewsRM.tv
-
Bezpieczeństwo na Wodzie:..
-
Pielęgnacja zasłon tkaninowych:..
-
Cynamon jako skuteczny sposób na..
-
Borowik Szatański, Borowik Ponury..
-
Ślad czeskich kopaczy kryptowalut..
-
Dofinansowania i refundacje -..
-
Postaw na najwyższej jakości drzwi
-
Bezpieczny parking przy lotnisku..
-
Pranie wykładzin Łódź -..
-
Sprzątanie biur w Łodzi - czy..
-
Daszki nad drzwi. Czemu warto je..
-
Skup złota Myszków – co warto..
-
Okna Brzeg - jak dostosować okna..
-
Akademia piłkarska dla dzieci to..
-
Co warto wiedzieć na temat..
-
Miasto na miarę XXI wieku –..
-
Gabinet dietetyczny – dlaczego..
-
Trwałe, estetyczne, oryginalne -..
-
Kosz do segregacji - rozpocznij..
-
Jakie okna wybrać?
-
Dachy Myszków - profesjonalne..
-
Profesjonalne pranie i..
-
Gdzie naprawić piecyk junkers?
-
Psychoterapia Bydgoszcz