Kultura Edukacja
Duże przedsiębiorstwa zobligowane do raportowania CSR
Od 1 stycznia 2017 roku na skutek wdrożenia unijnej dyrektywy, spółki giełdowe, banki oraz fundusze inwestycyjne, które zatrudniają ponad 500 osób i mają sumę bilansową powyżej 20 mln EUR lub obroty netto powyżej 40 mln EUR, będą musiały raportować tzw. dane pozafinansowe czyli CSR.
- Unia Europejska wymaga przedstawienia w raportach szczegółowych danych. To nie może być tak, że w listopadzie usiądziemy i zaczniemy przygotowywać raport, ponieważ najzwyczajniej nie zdążymy tego zrobić. Jeżeli chodzi o społeczną odpowiedzialność biznesu to nie dotycz ona jednorazowych działań jak np. pomalowanie szkoły. Działalność taka musi się wpisywać w politykę długofalową firmy – mówi newsrm.tv Małgorzata Twardochleb, specjalista ds. PR Procontent Communication.
Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu wiąże się z wieloma wyzwaniami i wiele podmiotów nie jest jeszcze na to gotowych. W związku z zaistniałymi zmianami Procontent Communication organizuje szkolenie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu oraz poradzić w jaki sposób efektywnie prowadzić kampanię społeczną. Odbędzie się ono już 17 maja 2016 roku w Warszawie w godzinach 9.00-17.00.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Treści będą w głównej mierze omawiane na przykładach istniejących dobrych praktyk z Polski i ze świata. Wydarzenie będzie miało charakter warsztatowy. Zaplanowane są ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia.
Reklama_____________________________________________________________________________________
![]() |
Trwa nabór na nowy rok szkolny! www.TEB.pl w Twoim mieście Szkoły policealne, Liceum dla dorosłych, Kursy zawodowe, szkoły medyczne Technikum, gimnazjum |
Polskie spółki czeka raportowanie danych pozafinansowych. Unia oczekuje składania raportów dotyczących kwestii środowiskowych, społecznych i pracowniczych, ale także poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu. W związku z tymi zmianami postanowiliśmy zorganizować szkolenie z zakresu CSR i podzielić się naszą wiedzą dotyczącą prowadzenia kampanii społecznych. Zachęcamy do wzięcia udziału nie tylko duże firmy, ale również przedstawicieli średnich i małych podmiotów – mówi Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.
Publikacja www.NewsRM.tv
-
Listwa karniszowa creativa Lk-01
-
Jakie podstawy do stolików..
-
Kontrola z urzędu skarbowego –..
-
Jak izolacja drgań poprawia..
-
Szukasz stylowej łazienki?..
-
Idealny kosz prezentowy na..
-
Jak przygotować mieszkanie do..
-
Mikasa V200W vs V200W-CEV. Którą..
-
ASG z praktycznego punktu widzenia
-
Zostań kierowcą TIR-a: Wymagania,..
-
Gry miejskie: nowoczesne..
-
Gry miejskie: Nowoczesne..
-
Domy Szeregowe w Gdyni – Komfort..
-
Jak często można odwiedzać bliską..
-
Kosze prezentowe na urodziny –..
-
Jak dobrać idealne wyposażenie do..
-
Sindbad- podróżuj wygodnie!
-
Rytuały miłosne - magiczne..
-
Ośrodek leczenia uzależnień..
-
Kurtyny chłodnicze – jak działają..
-
Poradnik „Jak napisać powieść?”..
-
Kontenery socjalne – praktyczne..
-
Jak zaplanować udaną jednodniową..
-
Jak wybrać półkotapczan?



