Wiele miast (351)

Drobne gadżety, ale wielkie korzyści promocyjne

 
Drobne prezenty dla klientów, nazywane gadżetami reklamowymi są elementem identyfikacji korporacyjnej firm.

Pomagają w pozyskiwaniu sympatii klientów, zaprzyjaźniają firmę z jej klientami, utrwalają nazwę, logo i ofertę firmy
w świadomości klientów już pozyskanych i potencjalnych klientów, obdarowywanych takimi drobnymi upominkami reklamowo-promocyjnymi.

Reklama
Jednym z najważniejszych wytwórców takich upominków reklamowo-promocyjnych jest serwis https://reklamowe-upominki.pl oferujący różne artykuły promocyjne.

Gadżety promocyjne na targi

Targi to doskonała okazja do tego, aby wypromować swoją markę w prosty oraz skuteczny sposób. Podczas tego typu wydarzeń zbiera się bardzo wielu przedsiębiorców, którzy stanowią dla nas konkurencję, dlatego warto wykorzystać ten moment, przykuwając uwagę potencjalnych klientów i przekonując ich do tego, że warto skorzystać z właśnie naszych usług.

Konferencje to doskonały moment, aby wymienić się cenną wiedzą, rozbudować sieć kontaktów, a także aby umocnić pozycję swojej marki w świadomości odbiorców. Warto skorzystać z tej okazji, aby wypromować swoją firmę, decydując się na skuteczne i pomocne gadżety promocyjne. 
 

Długopisy reklamowe
 
- to najpopularniejszy artykuł promocyjny na rynku. Każdego roku długopisy reklamowe z logo firm stanowią największą grupę asortymentową jaką firmy obdarowują swoich klientów.

Ze względu na niewielką cenę jednostkową długopisy reklamowe pozwalają, przy stosunkowo niskich nakładach środków finansowych uzyskiwać gadżet reklamowy dla tysięcy odbiorców – są więc doskonałym narzędziem marketingowym podczas masowych akcji promocyjnych. To także "obowiązkowe" wyposażenie wszystkich instytucji i firm, które wymagają od swoich klientów wypełniania formularzy, czy też podpisywania umów. Długopis z logo firmy wręczony przez pracownika, prezentuje się zawsze lepiej niż „pogryziony i zmęczony” długopis bez żadnej grafiki.

 
Największą grupę długopisów stanowią modele plastikowe. Preferowaną metodą ich znakowania jest tampodruk. Najczęściej logo zleceniodawcy jest wykonywane w jednym kolorze – ale w zależności od stopnia skomplikowania grafiki można umieścić na długopisie nawet logo czterokolorowe.
 
 
Długopisy reklamowe z nadrukiem
 
Najtańsze modele sprawdzą się doskonale podczas masowych akcji promocyjnych, w których trzeba obdarować dużą ilość osób, które często nie są nawet "targetem" firmy - doskonałym przykładem są imprezy targowe, na których przewijają się zarówno profesjonaliści, jak i wycieczki szkolne.
 
Droższe długopisy z kolejnego przedziału cenowego to już zazwyczaj bardziej wyszukane wzory i stylistyka, która mocniej przyciąga uwagę.
 
Długopisy wykonywane w tym wariancie mają zazwyczaj  gumowane lub stalowe wykończenia, są bardziej ergonomiczne, pisze się nimi przyjemniej.
 
Grupa długopisów z przedziału upominków nieco bardziej zaawansowanych to już w większości długopisy metalowe lub długopisy z dodatkowymi funkcjami ( stylus, światełko, lampka, wskaźnik laserowy).
 
Eleganckie długopisy z logo 

Długopisy eleganckie, z logo firmy to już modele, które można śmiało wręczać konkretnym spersonalizowanym odbiorcom.

Upominek dla partnera biznesowego, kierownika, dyrektora, prezesa - elegancki długopis z wygrawerowanym imieniem, nazwiskiem lub nawet krótką dedykacją jest zawsze strzałem w tzw. 10-tkę.
 

Gadżety do kibicowania
 
Akcesoria dla kibiców klubów sportowych - w tym dziale serwisu https://reklamowe-upominki.plgadżety reklamowe dla kibiców - każdy kibic znajdzie coś dla siebie. Kołatki do klekotania podczas zawodów, trąbki stadionowe do podkręcania dopingu (mogą być także wykorzystywane podczas manifestacji pod siedzibami władz), różnego typu breloki, czapeczki, pompony i wiele wiele innych gadżetów, w które musi być zaopatrzony prawdziwy fan. Na wszystkich produktach można oczywiście nanieść logo firmy, herb miasta lub klubu sportowego. 
 
Z badań przeprowadzonych przez amerykańskich naukowców wynika, iż drużyny wspierane dopingiem swoich kibiców zyskują do 30% punktów więcej podczas rozgrywek ligowych. Warto więc mobilizować kibiców gadżetami reklamowo-promocyjnymi, co przekłada się na wyniki sportowe - dzięki rosnącemu wsparciu ze strony wiernych kibiców, tym mocniej przywiązanych do ich ulubionych drużyn i indywidualnie startujących sportowców.



 
stat4u PortalPOLSKA.pl