Centrum Krotoszyńskich Inicjatyw i Mikrobiznes na maksa zapraszają na bezpłatne szkolenie skierowane do przedsiębiorców z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn pn. Budowanie wizerunku efektywnego przedsiębiorcy i skuteczne pozyskiwanie klientów - informuje portal krotoszyńskiego samorządu.
Dla każdego przedsiębiorcy najważniejszy jest sukces. Jego podstawą jest niewątpliwie posiadanie poszukiwanego produktu lub usługi o wysokiej jakości oraz odpowiedniej cenie, których dostępność zaspokaja potrzeby klientów. W obecnych czasach coraz większe znaczenie ma umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami a także kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Ważni są również ludzie zaangażowani w proces produkcji, sprzedaży i dystrybucji – ich kompetencje, motywacja oraz zaangażowanie.
Czynnikami decydującymi o powodzeniu w biznesie pozostają jednak umiejętności i kompetencje osobiste. Potęgują one inspirację, budują postawę proprzedsiębiorczą, nadają sens działaniom, sprzyjają realizacji zadań. Ich rozwój jest kluczem do czerpania pełnej satysfakcji z życia zawodowego i osobistego.
Reklama____________________________________________________________
Zakupy w Krotoszynie
Tel. (w godz. 7-22) 889 - 937 - 278
do domów, biur, warsztatów itp.
|
|
|
BEZPŁATNIE PRZYWOZIMY
|
_______________________________________________________________
Proponujemy Państwu udział w szkoleniu, którego program powstał w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę i wieloletnie doświadczenie naszych trenerów oraz opinie i sugestie dotychczasowych klientów. W czasie realizowanych projektów szkoleniowych trenerzy opierają się przede wszystkim na metodach aktywizujących uczestników, dając im możliwość praktycznego zastosowania wiedzy, eksperymentowania z różnorodnymi rozwiązaniami, wymiany doświadczeń oraz konsultacji z ekspertami.
Otwarcie firmy i przedsiębiorcy na komunikację buduje wśród potencjalnych klientów świadomość istnienia marki lub rozszerza wiedzę dotyczącą oferty. Ciągłość i jasność przekazywanych przez firmę i przedsiębiorcę informacji korzystanie wpływa na poziom zaufania – wiary w czystość intencji i etyczność działania. Dzięki temu tworzy się pozytywne nastawienie otoczenia, firma oraz jej produkty czy usługi są dobrze oceniane, co prowadzi w konsekwencji do ponownego wyboru oferty i budowania przywiązania do marki. W efekcie podejmowane przez przedsiębiorcę działania komunikacyjne i wizerunkowe mogą prowadzić do łatwiejszego nawiązywania kontaktów biznesowych, pozyskiwania partnerów, kształtowania wizerunku „pracodawcy z wyboru”.
Pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi jest równie istotne na każdym etapie funkcjonowania firmy. Stanowi podstawę pozycjonowania firmy i jej marek w świadomości otoczenia, fundament efektywnej sprzedaży towarów i usług, wsparcie w sytuacjach zmian i trudności. Umiejętności z tego zakresu istotne są dla kadry zarządzającej i właścicieli, jako osób odpowiedzialnych za strategiczne planowanie rozwoju firmy, ale również dla pracowników, którzy każdego dnia spotykają się z klientami biznesowymi i indywidualnymi.
Program szkolenia:
Dzień I (9.11.2015 r.)
1. Analiza potencjału własnego,
2. Tworzenia spójnego wizerunku osobistego i zawodowego
3. Wykorzystywania wizerunku w nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych
Dzień II (10.11.2015 r.)
1. Tworzenia standardów pracy z klientami – zasady współpracy biznesowej
2. Pozyskiwania klientów wg sprawdzonych metod
3. Wypracowania nawyku stałego pozyskiwania klientów
4. Stosowania efektywnego networkingu
Szkolenie odbędzie się w godzinach od 8:30 do 15:30.
SYLWETKI TRENERÓW:
Magdalena Ignaczak
Psycholog, doradca kariery i trener biznesu. Posiada 15 lat doświadczenia w opracowywaniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleń z zakresu public relations, psychologii zarządzania i biznesu, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwojem osobistym i zawodowym. Posiada doświadczenie związane z doradztwem edukacyjnym, zawodowym i karierowym skierowanym dla różnorodnych grup odbiorców. Jako konsultant i współpracownik podmiotów reprezentujących środowiska biznesu, administracji i edukacji uczestniczyła w realizacji wielu projektów z zakresu doradztwa dla sektora MSP w zakresie rozwoju osobistych kompetencji istotnych dla przedsiębiorcy, promocji i budowania wizerunku mikroprzedsiębiorstwa oraz zasad i standardów obsługi klientów.
Beata Zięba
Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca zawodowy doradca MSP. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.
Więcej informacji na plakacie poniżej:
(cki)